Er der gratis skoler i Akvarel på nettet?
Fra : fisherman@adr.dk

Dato : 13-08-02 14:24

Er der nogen der har hørt om steder på nettet med gratis instruktion
om akvarelmaling?? Jeg har da godt nok masser af bøger om emnet (men
er såmænd ikke blevet bedre maler af det). Men alligevel - - findes
det?

mvh Jens

Fra : max

Dato : 13-08-02 17:01

> [...]
> om akvarelmaling?? Jeg har da godt nok masser af bøger om emnet (men
> er såmænd ikke blevet bedre maler af det). Men alligevel - - findes

Nej !! Desværre Jens, men du blir nok aldrig bedre, men der er
håb trods alt.. Van Gogh blev aldrig en god maler, alligevel er hans
malerier de dyreste der findes... Så bare fortsæt med at lav det
du er er igang med, hvem ved...! Bare du har det sjovt...
mvh max

Fra : frieda

Dato : 06-04-03 09:51

Det er meget svært, men jeg har lige fundet et sted, der måske kan give
dig noget.
Det er på engelsk!!
http://drawsketch.about.com/gi/dynamic/offsite.htm?site=http://www.johnl
ovett.com/trees.htm

Frieda
Finder jeg flere (jeg leder nemlig også) skal jeg lade dig det vide.
Gør du det samme for mig!

http://www.kandu.dk/