Usb porte virker ikke ??
Fra : NF

Dato : 13-08-02 13:52

Mine Usb porte virker ikke ??
Jeg har fået et digitalcamera til min compaq - win 98 - billederne
overføres via usb -kabel men det virker ikke - i system oplysninger
står der at det virker ???? hvordan får jeg det til at virke ? - hvor
skal jeg prøve ?

Niels

Fra : Søren

Dato : 13-08-02 16:21

At systemoplysninger siger det virker, betyder bare at der er usb porte
tilstede og driver er installeret. Har du installeret driver til kameraet ?
Har du prøvet at sætte kamera til computeren mens computeren er slukket og
kameraet tændt, derefter tænde computeren og lade windows finde plug and
play enheder automatisk ?
For at kunne hjælpe må vi vide hvad du har prøvet.

Søren.

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 13-08-02 19:06

> "NF" <frahm@hotmail.com> wrote in message

Har du været inde i BIOS for at se om de er aktiverede ?

/Jean

Fra : Brizz

Dato : 13-08-02 20:48

> Har du været inde i BIOS for at se om de er aktiverede ?

Man burde ikke kunne se dem i system oplysninger hvis de er slået fra i
bios. Men ellers er den god nok.

Brian

www.gronaerten.dk

Fra : NF

Dato : 13-08-02 21:11

On Tue, 13 Aug 2002 17:20:57 +0200, "Søren" <pc@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
>play enheder automatisk ?
>For at kunne hjælpe må vi vide hvad du har prøvet.

Nu virker det - jeg var indei BIOS men ændrede ikke noget ! - alt så
ud til at være OK - men for pokker - så virkede det pludseligt ???!! -
og hvad jeg ikke alt har prøvet - og hvordan og hvorfor det så virker
nu - det kan jeg ikke forklare - men tak alligevel

Niels

Fra : Søren

Dato : 14-08-02 00:05

> [...]
> og hvad jeg ikke alt har prøvet - og hvordan og hvorfor det så virker
> nu - det kan jeg ikke forklare - men tak alligevel

Sådan er det tit med computere, pludsligt virker det, uden man ved hvad man
har gjort

Søren.