Efterlysning: Jenny Petersen med familie
Fra : Ove Lauridsen

Dato : 13-08-02 11:21

Jeg søger efter min faster Jenny Petersen og hendes familie.

Hun er født den 5/3 1913 i Uhre skov, Lejrskov sg. Anst hrd.
og døbt Jenny Lauridsen den 20/3 1913 i Jordrup kirke, Anst hrd.

Hendes forældre var:
Peder Jensen Lauridsen og Mariane Cathrine Hansen.

I 1936-37 boede hun sammen sin første mand, Arbejdsmand Sigurd J. Petersen ell. Pedersen, ifølge Kolding vejviser og skattebog
(Vejle amt) i Laasbygade nr. 104.
I 1940 boede de i Laasbygade 88-90

Han stammede vist nok fra Søborg.

De havde børnene: Inger - Dagny - og Vera.

Senere flytte hun og børnene fra ham. Sammen med en anden mand fra Kolding, som vistnok hed Verner - flyttede de til Saxogade i
Kbhvn.

Hvis nogen kan hjælpe - vil jeg vil gerne have så mange oplysninger om familien som muligt - også gerne og pigerne lever endnu.

--
Venlig hilsen
Ove