Pause i udførelsen af script
Fra : Nocturno Culto

Dato : 13-08-02 11:09

Jeg har et script med en "for-løkke" der loader op til 5 billeder. Der skal
være ca. 1 sekunds pause imellem de 5 billeder bliver loadet, så jeg har
brug for at mit script bliver pauset inden det fortsætter videre med
"for-løkken". Nogle siger at det er en dårlig idé at låse en flashmovie i
udførelsen af et script, og jeg har fundet ud af mange måde at pause på ved
hjælp af script på frames, men det kan jeg bare ikke rigtig bruge til noget
i mit tilfælde.

Er der nogen der kan hjælpe mig med en løsning?

--
Nocturno Culto
http://www.jesspar.dk/

Fra : Morten

Dato : 13-08-02 21:07

> [...]
> være ca. 1 sekunds pause imellem de 5 billeder bliver loadet, så jeg har
> brug for at mit script bliver pauset inden det fortsætter videre med
<klip>

Du kan benytte dig af "getTimer()", der kontinuerligt tæller opad i
millisekunder fra flash-filmens begyndelse.

Mvh,
Morten

Fra : Michae\(:

Dato : 14-08-02 07:44

> Du kan benytte dig af "getTimer()", der kontinuerligt tæller opad i
> millisekunder fra flash-filmens begyndelse.

Ja - særligt anvendeligt på en onClipEvent(EnterFrame)
F.eks http://www.flashfaq.dk/spg.asp?faq=125

Mvh, Michael