Dell - indbygget netværskort eller ej?
Fra : Blackout

Dato : 13-08-02 11:12

Jeg kører stofanet og bruger derfor et netkort til at gå på netttet med.

Jeg overvejer at købe en Dell bærbar, men er ikke sikker på de har indbygget
netkort som standard

der står 56k modem/10/100 network, MEN man kan tilvælge et "netværkskort"
´til ekstra penge.

Er der nogen der ved om de er indbygget, og man bare kan tilvælge et ekstrA?

tak!

Fra : Per Lauridsen

Dato : 13-08-02 11:46

Hej;

Om der er indbygget netkort eller ej. er meget individuelt alt efter hvilken
model du tager... Men hvis der som i dette tilfælde står 56k modem/10/100
network, ER netkortet indbygget... Den mulighed du får, er at købe en ekstra
PCCARD netkort... Så du faktisk får 2 netkort...

Håber du kan bruge svaret..

/Per

Fra : SpookiePower

Dato : 14-08-02 22:17

Det er indbygget. Jeg har selv købt en bærbar hos Dell.

Fra : HSC

Dato : 13-08-02 11:45

Det er jo lidt modsigende det Dell skriver...

Men hvad med at ringe at høre Dell - så kan du da få vished for sagen..