hvordan når mySQL uploades....?
Fra : mega-hawk

Dato : 13-08-02 11:01

Tja jeg er jo stadig ny i mySQL og derfor spørger jeg en del her.
Jeg tænkte på når jeg har lavet et script her på min computer og
oprettet diverse ting i phpmyadmin og oploader det hele til mit
domæne. Hvad så med det som jeg har lavet i phpmyadmin kommer det
også med op på serveren eller har de en phpmyadmin jeg kan
arbejde med eller hvordan foregår det?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 13-08-02 14:14

> [...]
> domæne. Hvad så med det som jeg har lavet i phpmyadmin kommer det
> også med op på serveren eller har de en phpmyadmin jeg kan

MySQL skal primært besvares i
dk.edb.database

nej databasen kommer ikke med op... det skal du selv bruge. phpMyAdmin
er typisk på de fleste hoteller... spørg din udbyder.. de vil sikkert
hjælpe..

Lav et dump af databasen (kan du gøre i phpMyAdmin) og smid det ind i
databasen på dit webhotel :)

mvh
Johan

Fra : Tinky Winky

Dato : 14-08-02 16:22

> [...]
> domæne. Hvad så med det som jeg har lavet i phpmyadmin kommer det
> også med op på serveren eller har de en phpmyadmin jeg kan

Ofte har webhoteller phpmyadmin installeret som kunderne kan bruge. Ellers
kan du selv installere det.

Så er det bare at lave et SQL dump vha. phpmyadmin på din localhost og køre
paste det ind i phpmyadmin på dit webhotel.