Min nye PC ?
Fra : JN

Dato : 12-08-02 22:17

Jeg har tænkt på følgende nye PC:

http://www.bjtrading.dk/dk/info_pc_dis.asp?bilag=1812

Hvad synes I om den ?

- Jakob

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 12-08-02 22:39

Kender ikke bundkortet men det lugter lidt at der er gfx onbord.

Rammene er flere teknologier forældet og harddisken er vist heller ikke helt
ny.

Det hele lugter lidt af at de vil sælge deres ukurrete varer ud til en
urimelig pris.

Hvis du er villig til at putte ca. 500 kr. mere i kan du samle dig en pc med
anerkendte dele og et godt bundkort (som efter min mening er meget vigtigt)

/Jean

Fra : Zalasta

Dato : 12-08-02 22:53

jeg giver ham fuldstændig ret og specielt hvis den skal bruges til at spille
på for det kan den ikke(iverfald ikke 3d).
--
Zalasta Quikos

Fra : Ole Axelsen

Dato : 12-08-02 22:50

"JN" <jakob@putandtake.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har tænkt på følgende nye PC:
>
> http://www.bjtrading.dk/dk/info_pc_dis.asp?bilag=1812
>

> Hvad synes I om den ?

Det er en ganske udmærket maskine, hvis man ikke forventer den helt store
ydelse. Bemærk at harddisken kun er 5400 rpm, og bundkortet er med onboard
alting, også grafikkortet, som bruger af de monterede RAM. Dog har boardet
en AGP port, så man kan montere et almindeligt grafikkortet.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : JN

Dato : 13-08-02 09:26

Ja, jeg synes selv at får man den store spilleglæde, kan man altid montere
et AGP-kort senere hen.

Men understøtter bundkortet DDR-ram ?

mvh Jakob

Fra : Martin K

Dato : 13-08-02 09:33

JN wrote:
> Ja, jeg synes selv at får man den store spilleglæde, kan man altid
> montere et AGP-kort senere hen.

Det er selvfølgelig rigtigt nok, men har du tænkt på at købe det hele i
stumper, og derefter samle det selv? Det er et smaddersjovt og hyggeligt
projekt. Dels at finde de stumper man vil have, men også at samle det. Det
er typisk lidt billigere, og du får præcis de komponenter du vil have...

Jeg har *kun* gode erfaringer med det!

--
Martin K (der for et ½ år siden samlede sin første PC fra bunden - og det
var bestemt ikke den sidste)

Fra : JN

Dato : 13-08-02 12:10

> Det er selvfølgelig rigtigt nok, men har du tænkt på at købe det hele i
> stumper, og derefter samle det selv?

Dog ikke - jeg køber det færdigsamlet - både for at spare tid og mht. nogle
garantimæssige spørgsmål.

Jakob

Fra : Jesper Juul

Dato : 13-08-02 12:16

> Dog ikke - jeg køber det færdigsamlet - både for at spare tid og mht.
nogle
> garantimæssige spørgsmål.

Hvad er der da af garanti på?

--
Mvh Jesper
Try something funny:

Fra : MaRk

Dato : 13-08-02 21:49

Du kan samle den på under en 1½ time, cpu/køler kan du få sat på hos en pc
biks for 50 kroner.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-08-02 06:09

"MaRk" <x@x.dk> wrote in message
> Du kan samle den på under en 1½ time, cpu/køler kan du få sat på hos en pc
> biks for 50 kroner.

Hvis lortet så ikke virker er det i første omgang hans egen skyld. Er den
købt færdigsamlet kan har smide det hele i hovedet på forhandlerem !

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen