ustabilt modem!
Fra : Per Strechler

Dato : 12-08-02 21:12

Hej

Jeg har et modem(Rockwell MDP3858SP-W 56K) som hidtidig har fungeret fint.
Men nu er det lige pludselig blevet meget ustabilt, så jeg hele tiden bliver
logget af nettet. Jeg har ikke ændret nogle indstillinger, hverken i
Windows98, Bios, DOS eller andre steder.

Jeg har tjekket telefonledningerne, fået forbindelsen undersøgt hos TDC,
undersøgt selve modemet og Windows viser at modemet virker.

Når forbindelsens hastighed falder til 33600 bps er der dog en nogenlunde
stabil forbindelse.

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Mvh

Per Strechler

Fra : Jesper Juul

Dato : 12-08-02 21:26

"Per Strechler" <ccc62148@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> undersøgt selve modemet og Windows viser at modemet virker.
>
> Når forbindelsens hastighed falder til 33600 bps er der dog en nogenlunde

Lynnedslag ville være mit første bud, jeg ser tonsvis af det i disse dage,
din seriel/usb port kan også være stået af.

--
Mvh Jesper
Try something funny: