info om GPU arkitekturer
Fra : Christian Madsen

Dato : 12-08-02 18:20

Er der nogen, der kender til artikler om subj - f.eks:
* Intern arkitektur
* Instruktionssæt
* Firmware
* Snitflader
Jeg spørger af interresse, da dette er et emne jeg endnu ikke har set
debatteret nogen steder.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-08-02 18:32

In news:3d57ee44$0$686$ba624c82@nntp04.dk.telia.net, Christian Madsen
said:
> [...]
> * Firmware
> * Snitflader
> Jeg spørger af interresse, da dette er et emne jeg endnu ikke har set

Tag et kig her, det er meget spændende læsning synes jeg:
http://www.arstechnica.com/cpu/2q00/ps2/ps2vspc-1.html

Indeholder blandt andet mange gode argumenter at have ved hånden hvis
man får brug for at forsvare PS2 overfor nogen

-Sune

Fra : Christian Madsen

Dato : 12-08-02 19:22

Tusinde tak, denne side præsenterer præcis hvad det handler om. Hvad enten
man er ingeniør eller blot interresseret.

CM