UV-materiale til Frontpage
Fra : Anders Vedel Bak

Dato : 12-08-02 18:02

Hej Gruppe,
Jeg skal have et par hold i Webdesign (8-9-10 kl.), og er derfor på jagt
efter undervisningsmateriale.
Vi skal anvende Frontpage (2000) som hovedprogram.
Er der nogen der kender til noget materiale, skrevet til den målgruppe?

Jeg erindrer svagt at have set nogle "skole-edb-hæfter" i stil med de gamle
knowware-hæfter et sted - men husker ikke forlag,
forfatter etc. - og heller ikke om der var et decideret webdesign-hæfte. Der
var vist ihvertfald et Word-hæfte. Kender nogen noget til dette?

Håber i kan hjælpe!

Jeg spørger også i dk.edb.internet.webdesign.frontpage - undskyld til dem
der bliver dobbelt-postet.

MVH
Anders Bak

Fra : Anders Vedel Bak

Dato : 12-08-02 18:21

Ups - jeg havde ikke helt gjort mit hjemmearbejde - sorry.
De omtale hæfter er fra IDG - men der er ikke noget om Frontpage, så
spørgsmålet er stadig relevant.
MVH
Anders Bak

Fra : Grethe / Sportslex

Dato : 12-08-02 20:10

"Anders Vedel Bak" skrev i en meddelelse...
> Ups - jeg havde ikke helt gjort mit hjemmearbejde - sorry.
> De omtale hæfter er fra IDG - men der er ikke noget om
> Frontpage, så spørgsmålet er stadig relevant.

Hvis man går ind på IDG's hjemmeside på adressen
http://www.idgforlag.dk/ og søger på "Frontpage", får man fx
følgende søgeresultat:

FrontPage 2000 på 10 minutter
Galen Grimes
• Opret web-sider på rekordtid
• Overfør filer til Internet-udbyder
• Formatér tekst og grafik
• Indsæt billeder og lydfiler
• Brug skabeloner og guider

ISBN: 87-7843-248-0
72 sider
Kr. 48,00

FrontPage 2002 - lær det selv
Helle Dejligbjerg
• Byg en hjemmeside helt fra bunden
• For private, foreninger, mindre virksomheder m.fl.
• Lær det trin for trin

ISBN: 87-7843-512-9
96 sider
Kr. 59,00