Burgardiner
Fra : Elwarth

Dato : 12-08-02 18:04

Hej!

Udstillingen i Ribe spøger mere og mere i mine tanker. Lige nu handler det
om burgardiner. Jeg var inde hos dyrehandleren i dag, men han havde ikke
nogen og kunne heller ikke komme med et bud på, hvor man kunne købe dem. Så
nu er jeg lidt på den, jeg er nemlig decideret uvenner med min symaskine
Så er der nogen, der ved, hvor man kan købe den slags i Jylland, evt. på Fyn
eller på nettet?

Venligst
Dorthe

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 12-08-02 18:04

Jeg er næsten sikker på at Erik i Odder har dem:
www.pethouse.dk
Hilsen Vibeke

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 12-08-02 18:09

Har selv lige checket Pethouse.
Der er burgardiner under "nyheder".
Hilsen Vibeke

Fra : TM

Dato : 12-08-02 18:43

Hej

Prøv også

www.janitasdesign.com

Det er i Sverige, men de sender gerne til Danmark.
De laver meget flotte ting!!!!!!

MVH

Tina

Fra : Majer

Dato : 12-08-02 18:53

Hejsa!!

Jeg er IKKE uvenner med min symaskine, men vil høre, om der er nogen der
kender nogle gode sider, med idéer og mål, hvis man selv vil sy nogle...

Mange hilsner fra

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Kari Eiffert

Dato : 12-08-02 20:18

"Majer" <majbritt{REMOVE}@majer.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg er IKKE uvenner med min symaskine, men vil høre, om der er nogen der
> kender nogle gode sider, med idéer og mål, hvis man selv vil sy nogle...

Der er den her side http://come.to/softspot . Der er stort set mønstre til
alt lige fra radiatorsenge til burgardiner
Håber du kan bruge den

MVH Kari

Fra : Majer

Dato : 12-08-02 20:45

"Kari Eiffert" <Kari.Eiffert@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Der er den her side http://come.to/softspot . Der er stort set mønstre til
> alt lige fra radiatorsenge til burgardiner
> Håber du kan bruge den

Mange tak for linket. Tror godt at jeg tør gå i gang med det nu!!

Mange hilsner fra

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Martin Hughes

Dato : 13-08-02 14:33

Det var så lidt
Vi har selv prøvet at lave nogen af de andre ting, og synes egentligt at det
er ret godt beskrevet.
God fornøjelse !!

Kari

Fra : Lars Dahl

Dato : 12-08-02 20:30

Hej Dorthe.

Prøv hos Brita Rodam på www.kamikaze-coon.dk
Hun ligger som regel inde med en del forskellige farver, og ellers syr hun -
vist nok - fra dag til dag.

Mvh. Lars Dahl
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Elwarth <elwarth@jellingnet.dk> skrev i news:aj8pcd$7fe$1@news.net.uni-c.dk

Fra : Elwarth

Dato : 12-08-02 21:55

Hej igen!
Tak for svarene, jeg tror vi skal en tur til Pethouse og shoppe lidt i
weekenden
Eller måske skal vi have fat i Brita Rodam...
Det går i hvert fald ikke med det svenske, jeg forstod minus af, hvad der
stod på hjemmesiden. Jeg har vist et gymnasietraume der...
Men endnu en gang tak

Venligst
Dorthe (som efterhånden er ved at få sommerfugle i maven over det der
udstillingshalløj. Vi glemmer sikkert at få katten med eller noget

Fra : Per Gade

Dato : 12-08-02 22:00

"Elwarth" <elwarth@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse > Det går i hvert
fald ikke med det svenske, jeg forstod minus af, hvad der
> stod på hjemmesiden. Jeg har vist et gymnasietraume der...

Arj, det er da ellers en fed side *s*. Jeg har allerede planer om at udføre
2-3 af kreationerne. Men jeg syns nu osse selv, at jeg er meget god til
svensk*S*.

Mvh. Else.

Fra : Pernille Scharff

Dato : 13-08-02 07:24

Hej Dorthe,

jeg kan varmt anbefale Brita Rodams burgardiner De er pænt lavet og
så er de dejlig nemme at sætte op, og hun sender dem færdigmonterede med
gardinspiraler og det hele. Hun sendte sågar et sæt til mig uden at jeg
havde betalt med aftalen at så kunne jeg bare betale når vi sås på
udstillingen, det var jeg meget imponeret over. Prisen er heller ikke
uoverskuelig!

/Pernille