Kan man sætte en PIII i en Presario 5358?
Fra : Finn Arne Hansen

Dato : 12-08-02 17:30

Haves: En Compaq Presario 5358 med celeron 433. Intet kan indstilles på
bundkortet, hverken voltage, FSB eller noget som helst andet. Kan man bare
smække en af de ældre 100 mhz PIII'ere i maskinen? Manualen siger intet.
Compaq US svarer ikke, Compaq DK ved det ikke.

VH
Finn A. Hansen

--
"Programmet har udført en ulovlig handling - er jeg så medskyldig?"

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 13-08-02 14:08

"Finn Arne Hansen" <villalulla@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> smække en af de ældre 100 mhz PIII'ere i maskinen? Manualen siger intet.
> Compaq US svarer ikke, Compaq DK ved det ikke.

Jeg ved ikke om dette link kan hjælpe dig.
http://www.compaq.dk/Derhjemme/produktkatalog/classics/5358.asp