Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Ang. Richmails og deres udbetalingsgrænse ~
Fra : Thomas Frandzen

Dato : 12-08-02 17:10

Hejsa allesammen..

Har set en del reklamer for RichMails i den senere tid, og selvom de fleste
nok falder ind under kategorien Spam, er det muligt at det stadig er nogle
mennesker som har ladet sig besnære af løfterne om høj profit, osv. Jeg
tillader mig derfor at citere følgende fra deres betingelser:

===
Members may earn by receiving paid-emails and visiting the advertiser
websites after they have entered their member ID in the area on the website
provided by RichMails. Members may earn by referring new members to the
RichMails program. The referral payment will be assessed when the referrals
reach the minimum payment requested and cash out. Members will earn $25 per
direct referral, $25 per indirect referral and $25 per 3rd level referral.
Members will be paid via Paypal. RichMails will pay members when their
balance reaches $350 and they request payment. Payments will be made within
10 days or a reasonable time after.
===

Det er altså ikke svært, i teorien, at få $25 per referral - problemet er
bare, at det først bliver tilskrevet når dine referrals har nået cash-out
grænsen og modtaget deres udbetaling - og denne grænse er på $350 !! Jeg vil
påstå, at det er så godt som umuligt at nå $350 (minimum-niveau for
udbetaling) uden referrals - samtidig vil man aldrig have en referral som
når denne grænse, og man modtager derfor aldrig den udlovede $25 bonus.

I kan jo selv vurdere om i syntes det at værd at bruge sin tid på - jeg
syntes bare at deres betingelser er så meget dårligere, end næsten samtlige
andre lignende firmaer jeg har beskæftiget mig med, at denne mail er på sin
plads.

Venligst,

Thomas
www.pengeportalen.org