Nogen der kan hjælpe?
Fra : Trine Svenstrup

Dato : 12-08-02 16:51

Jeg er for nyligt blevet handicaphjælper, og vil gerne vide om der er nogen
der har kendskab til hvilken fagforening man så kan blive medlem af.
Trine

Fra : Lotte M

Dato : 12-08-02 17:17

"Trine Svenstrup" <trine-svenstrup@mail.dk> skrev :

> Jeg er for nyligt blevet handicaphjælper, og vil gerne vide om der er nogen
> der har kendskab til hvilken fagforening man så kan blive medlem af.

Når mine hjælpere ikke kan blive i deres fagforening/a-kasse,
eller ikke er organiseret ved ansættelsen, anbefaler jeg at de
ser nærmere på Kristelig Fagforening.

Det er min erfaring, at KF yder handicaphjælpere god
vejledning og har både kendskab til og forståelse for de
noget specielle arbejdsforhold.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 12-08-02 19:56

Lotte M (info@lotte-m.dk) skrev :

> Det er min erfaring, at KF yder handicaphjælpere god
> vejledning og har både kendskab til og forståelse for de
> noget specielle arbejdsforhold.

Med fare for at starte en religionskrig med Kaj:
Ja, jeg kan også anbefale KRIFA - dem er jeg medlem af (dog kun a-kassen
og *ikke* fagforeningen)

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 12-08-02 20:38

Søren C. Fischer skrev:

>Med fare for at starte en religionskrig med Kaj:

Risikoen er da iøjnefaldende.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : lars mjaaland

Dato : 16-08-02 00:16

min hjælper, en socialpædagog er organiserethvor de fleste andre
socialpædagoger BUPL
Jeg tror du skal vælge den fagforening, der er naturlig for din
uddannelse, ikke for dit job
lars

--

Lars Mjaaland

(fysisk udfordet)

damgårdsvænget 18 - DK-5853-ørbæk

Tlf +65981157 - Mobil +20288910

bemærk min nye mailadresse: lars@mjaaland.dk

Fra : lars mjaaland

Dato : 19-08-02 10:30

sorry, jeg kom til at skrive BUPL(hvor de fleste børnehavepædagoger er
tilmeldt - jeg mener SL (hvorsocialpædagogerne er tilmeldt)
lars

Fra : lars mjaaland

Dato : 15-10-02 13:04

dansk handicapforening hjælper folk med at finde hjælpere, måske skal du
være medlem -til en pris af 190/år
1/2Lars