Test af tohåndsstænger
Fra : Claus Gildberg

Dato : 12-08-02 16:02

Hvor på nettet kan jeg finde en test af de mest populære tohåndsstænger.

På forhånd tak.

Fra : Keld Vinther

Dato : 13-08-02 13:07

Kig på http://scandicangler.com
afsnit Gear -> Grejtest

knæk og bræk

Keld V.

Fra : Peter Mulbjerg

Dato : 15-08-02 11:41

Vær bare opmærksom på at en test i bedste fald er uskadelig og på ingen måde udtryk for en
stangs egenskaber. F.eks. i den gamle Opasia-test (som nu bruges her) testes en Fenwick Black
Night Hawk, 12'6" # 8/9 - den er uegnet til underhåndskast skrives det. Flugfiske i Norden har
testet den selv samme stang og beskriver den som noget nær perfekt til specialkast af enhver art,
men knap så egnet til længere overhåndskast. Man undres.

Uanset hvem og hvor mange man sætter til at teste noget KAN det kun blive en subjektiv vurdering.

vh
Peter

Fra : Ole Heuer

Dato : 25-09-02 18:15

Hej

Hvor er test-beskrivelsen af enhånds fluestænger flyttet hen? Jeg kan ikke finde den på "Grejtest".
Mvh Ole

Fra : Per M Sørensen

Dato : 25-09-02 20:32

Grejtest???????? - Jeg kan heller finde den der grejtest.........!

Fra : Redaktion - Scandic~

Dato : 25-09-02 21:26

Hej

På scandicAngler.com findes der der 2 tests af henholdsvis 1. hånds og 2. håndsstænger. På forsiden af "Grej&Udstyr" er der 2 links til de respektive tests.

Venlig hilsen
Redaktionen - scandicAngler.com

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-02 22:40

Dvs. ikke her, altså forkert forum.
Thomas

(med mindre testen bringes her)

Fra : Per M Sørensen

Dato : 26-09-02 06:42

På Outlook Express 6,0 er der ikke noget der hedder Grej&Udstyr!!!!!!!!!

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 26-09-02 10:08

"Redaktion - ScandicAngler" <info@scandicangler.com> wrote in message
> [...]
håndsstænger. På forsiden af "Grej&Udstyr" er der 2 links til de respektive

Fint nok - men det her er en nyhedsgruppe som du henter ind på
scandicangler, og gang på gang ser man folk der tror at det er
scandicanglers forum.

forresten burde du sørge for at svarene derfra formatteres korrekt. Man kan
ikke se at det er et svar, da det hele har ">"-tegn foran hver linie.