Web-cam
Fra : mwl77

Dato : 12-08-02 14:16

Har netop fået foræret et web-cam fra en kammer. Og undrer mig over, hvordan
jeg sætter den til, så den fx. sender live til en hjemmeside...Nogen, der
kan hjælpe med dette ?

Fra : Peter T.

Dato : 12-08-02 20:40

mwl77 wrote:

> Har netop fået foræret et web-cam fra en kammer. Og undrer mig over,
> hvordan jeg sætter den til, så den fx. sender live til en
> hjemmeside...Nogen, der kan hjælpe med dette ?

Sæt det i stikket på din pc, installer driveren og find noget godt
software. Her kan jeg bla. anbefale webcam32 og coffeecup. Så skulle du
være oppe at køre.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"