Tele2 ADSL
Fra : Kenn Gerdes

Dato : 12-08-02 11:26

Så er Tele2 på banen med ADSL - se evt. www.tele2adsl.dk - priserne ligger
tæt på TDC BB og produktet må siges at henvende sig til eksisterende
modemkunder hos Get2Net. Som routerkunde (Cisco 677) hos Tiscali finder jeg
i hvert fald ikke Tele2s ADSL-produkt interessant nok til at skifte.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Intet er som bekendt mere befordrende
for kreativiteten og produktiviteten end

Fra : Nicolai

Dato : 12-08-02 17:21

"Kenn Gerdes" <kenn@kenngerdes.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
jeg
> i hvert fald ikke Tele2s ADSL-produkt interessant nok til at skifte.

Ja, men hvis man holder Tele2's produkt op imod Telia's, så har Tele2 da
tabt på forhånd, efter min mening. Derudover, så tilbyder de åbenbart slet
ikke den forbindelse jeg har, 1024/512. Og det er da lidt irriterende, at
man ikke selv præcis kan vælge up/download. Og så _skal_ man betale/bestille
teknikerbesøg, hvad så med dem, som bare skal have flyttet deres adsl til
dem? Jeg troede når stikket var lavet, at man oprettede den slags via en
computer, men man skal måske ud fysisk og flytte et stik i centralen?

--
*Nicolai

"Enhver fejltagelse vil hævde, at succes ikke er andet end held"

Fra : Jesper Skriver

Dato : 12-08-02 18:33

On Mon, 12 Aug 2002 18:20:47 +0200, Nicolai wrote:

> [...]
> lavet, at man oprettede den slags via en computer, men man skal måske
> ud fysisk og flytte et stik i centralen?

Ja - din ADSL er koblet til Tiscali's DSLAM på et dedikeret kobber par -
Tele2's løsning er baseret på TDC's DSLAM'er over samme kobber par som
en din fastnet telefon.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer