rpm --install --update
Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 12-08-02 03:20

når jeg kører rpm --install --update updaterer den også .conf filerne og
de gamle hedder derefter .rpmnew . er der en måde man kan få rpm til
ikke at gøre dette. Gerne sammen med up2date som jeg bruger under redhat
7.1. Det er så belastende man skal rundt og omdøbe conf filer tilbage.

Hilsen Mikkel

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 12-08-02 10:46

Mikkel Bundgaard wrote:

> [...]
> ikke at gøre dette. Gerne sammen med up2date som jeg bruger under redhat
> 7.1. Det er så belastende man skal rundt og omdøbe conf filer tilbage.

Er du sikker på, at rpmnew er den gamle? rpmnew plejer at være den nye
version, når den gamle ikke blev erstattet. Erstattes en konfigurationsfil
omdøbes den gamle normalt til .rpmsave.

/Rasmus

[...]but more than 5,000 known bugs from Windows 95 still exist in
Windows 98, because Microsoft views bug fixes as unprofitable.
-- osdata.com