Netxcape: problemer med at scrolle lag
Fra : Rasmus Agdestein

Dato : 11-08-02 21:08

hej jeg har side hvor jeg har nogle lag oven på hinanden i nogle
af de lag er der scrollbars, men de virker bare ikke ordenligt i
NS, de virker fint i IE... jeg bruger følgende kode:

function lagkontrol(lag_nr)
{
skjul(eval('"lag' + i +'"'));
vis(eval('"lag' + lag_nr +'"'));
i = lag_nr;
}

function vis(name)
{
if (document.layers)
{document.layers[name].visibility = "show"}
else if (document.all)
{document.all[name].style.visibility = "visible"}
else
{document.getElementById(name).style.visibility = "visible"}
}

function skjul(name)
{
if (document.layers)
{document.layers[name].visibility = "hide"}
else if (document.all)
{document.all[name].style.visibility = "hidden"}
else
{document.getElementById(name).style.visibility = "hidden";}
}

er det noget med man skal gøre de enkelte lag aktive og hvordan
gøres dette?

mvh
Rasmus

- Pædagogiske tutorials på dansk