Hvor er multerne Sjælland
Fra : Kenneth Michael Jens~

Dato : 11-08-02 16:34

Hej i gruppen.
Jeg er en ivrig fluefisker der skal prøve multefiskeri.
Hvor på sjælland er der størst chance med fluestangen.
Hvilke fluer er at foretrække.....
Hilsen Kenneth Bornholm

Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 11-08-02 18:13

Hej Kenneth

Nu er jeg ikke lige fra Sjæland, men jeg er også utrolig hooked på at fange
en multe. Jeg har læst at Isefjorden ved Holbæk skulle være et godt bud.

------
MMJ

Fra : Michael

Dato : 16-08-02 20:51

I det våde element =)

Fra : Henrik Hansen

Dato : 28-08-02 13:15

NÅÅ de multer at umulige at få i tale, jeg har kikket på 50-100 stykker idag,
ved dragøer, fisket i 4 timer, fanget ikke en, gad godt finde den rigtigt madding,
eller flue eller blink, prøvet det hele,,hmm ud igen imorgen :)

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 28-08-02 20:41

--
- if at first you don't succeed, then skydiving is not for you.
"Henrik Hansen" <henrikh@upzone.dk> wrote in message
> [...]
madding,
> eller flue eller blink, prøvet det hele,,hmm ud igen imorgen :)

Hvor er de ved Dragør? Jeg var derude men så ikke en eneste...

Fra : Henrik Hansen

Dato : 01-09-02 09:03

bag ved værket og vindmøllerne, har set dem 2 dage i træk, og vil nok prøve en sidste gang mandag :)

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 01-09-02 12:35

> bag ved værket og vindmøllerne, har set dem 2 dage i træk, og vil nok
prøve en sidste gang mandag :)

Er det B&W vi snakker om her, eller Dragør?

mvh.
K.

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 01-09-02 15:12

"Karsten Hammer Hansen" <elektrosport@hotmail.com> wrote in message

> "Henrik Hansen" <henrikh@upzone.dk> wrote in message
> prøve en sidste gang mandag :)
>
> Er det B&W vi snakker om her, eller Dragør?

Jeg tror han mener Avedøre.

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 02-09-02 06:52

"Rasmus Hayseed" <lost_in_denmark@NOSPAM.hotmail.com> wrote in message

> "Karsten Hammer Hansen" <elektrosport@hotmail.com> wrote in message

> Jeg tror han mener Avedøre.

Ah ok,tak.. Ehm.. Det lader til at TDC har flush'et alle indlæg fra serveren
(eller også har jeg en eller anden hemmelig opsætning som har gjort det) så
det var det første jeg læste i denne tråd.

K.

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 02-09-02 09:10

"Karsten Hammer Hansen" <elektrosport@hotmail.com> wrote in message

--- snip ---

> [...]
> (eller også har jeg en eller anden hemmelig opsætning som har gjort det)

> det var det første jeg læste i denne tråd.

Det er også første gang det blev nævnt...

Fra : Henrik Hansen

Dato : 02-09-02 05:58

Ok...ny beskrivelse :)
Er tilflytter.... efter at have kikket på kort heder det :
Avedøre Holme, langs vindmøllerne, og de er ikke på hele strækningen,
de fleste går fra det første drej når man kommer fra havnen og så 2-300 m,
og der er ret mange stimer, eller var, for vejret er ved at slå om,
og snart er det havørreder man kan tage der fra...vil jeg mene, men de er der endnu.

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 02-09-02 09:21

> [...]
> og der er ret mange stimer, eller var, for vejret er ved at slå om,
> og snart er det havørreder man kan tage der fra...vil jeg mene, men de er

Bunden ser godt ud - det ville ikke overraske mig hvis der var ørreder der
forår & efterår.

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 02-09-02 11:05

> [...]
> og der er ret mange stimer, eller var, for vejret er ved at slå om,
> og snart er det havørreder man kan tage der fra...vil jeg mene, men de er

ca. heromkring, eller hvad?

http://www.idepro.dk/avedore.gif

Fra : Henrik Hansen

Dato : 02-09-02 12:55

Ja lige der :)

Jeg var er igen idag...UDEN AT FANGE EN !!!
Nå men jeg satte en toastpose fast på hegnet, lige omkrign der jeg har set dem flest gange
for jeg gider nok ikke mere (tror jeg), jeg venter til vandet bliver koldere, så står jeg der igen, for stedet er
der er perfekt til havørreder, hornfisk og de flade (jeg er lige flyttet her til hehe).

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 02-09-02 18:22

Jeg tog derud i dag, med fluestangen, men enten kaster jeg helt elendigt
ellers må jeg have en line som skyder derudaf, selv i modvind som idag.. Min
stang er en klasse 6-7 med flydende line.. Jeg ved ikke om jeg skal op i
stangklasse også?

Nå, men jeg gav ihvertfald hurtigt op og så heller ingen fisk.

Mht. de flade, tror jeg ikke at der er noget i vejen for at fiske efter dem
nu, vandet er forholdsvis dybt inde ved land, så muligheden må da være der?

Hvordan er fiskemulighederne længere henne ved ved kajen, hvor skibene
(prammene?) lægger til.. Er der mulighed for at fiske tæt på/i
havneindløbet, eller er der spærret af?

K.

Fra : Henrik Hansen

Dato : 03-09-02 12:24

Emmm...snakkede med en ældre mand idag (tog ud kl. 0700),
han fortalte, at mine multer var Rimter sorry..
hmm bare underligt med de billeder jeg har set af rimter,
der er de ret små, hvor de her er kanon store,
nå men han sagde også er nu kommer der hornfisk derude,
han var selv ude for at fiske efter dem, selv om det var lidt tideligt, men jeg fik hug på en
stor fed hornfisk med spinner, så de er der alså :)

Fra : Henrik Hansen

Dato : 03-09-02 14:57

Jeg snakkede med en mand i en fiskeforretning idag( på hvidovrevej)
og han sagde at der blev fanget multer der i sidste uge,
så måske er det ikke helt forkert alligevel :)

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 03-09-02 16:23

> Emmm...snakkede med en ældre mand idag (tog ud kl. 0700),
> han fortalte, at mine multer var Rimter sorry..

De fisk jeg så foreleden var helt sikkert multer - lange of slanke, ikke
buttede som rimter, så de er der.

Fra : Henrik Hansen

Dato : 03-09-02 04:37

Hmmm skrev ellers igår, men det kom ikke med.
Jo det kort viser ret godt hvor det er, og for at give lidt mere hjælp,
så satte jeg min toastpose fast på hegnet lige der hvor jeg altid går
ned til vandet.

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 01-09-02 21:48

"Karsten Hammer Hansen" <elektrosport@hotmail.com> wrote in message

> "Henrik Hansen" <henrikh@upzone.dk> wrote in message
> prøve en sidste gang mandag :)

Var nede ved Avedøre-værket i aftes, og så ikke så mange - men de to fisk
jeg så var en ordentlig størrelse.

Fra : sliversen

Dato : 11-06-03 16:00

Hejsa
Du skriver at du har set en del multer ved dragør havn.
Jeg har aldrig set multer ved dragørhavn men har tilgengeld set masser
af rimter og taget nogle stykker (jeg dykker uden ilt og med harpun)
Tror det er rimter du har set.. de ligner meget

http://www.kandu.dk/

Fra : Carsten Gliese

Dato : 11-06-03 18:05

Hej "Sliversen", jeg er lige begyndt at fridykke, og jeg havde tænkt mig at
dyrke uv-jagt. Kan du anbefale nogen steder?, jeg kommer fra Brøndby.

På forhånd tak, Hilsen Carsten.

Fra : sliversen

Dato : 30-06-03 14:26

Der er masser af gode steder opppe ved nordkysten og ved østkysten med
der er det jo forbudt at pløkke fisk men du skal være velkommen til at
ringe til mig
mvh
Søren iversen
23839329

http://www.kandu.dk/

Fra : D-Fly

Dato : 26-06-03 19:56

klippede lige med den store reklame saks..

der er massere af rimter i dragør men ikke skyggen af multer.

de fanges meget enkelt på brød og små kroge , forfodre godt med en masse
brød , så er det ligesom tivoli søen..

postet fra en der kan bruge en news reader og ikke støtter reklame snot
fra div sider. der ik kan lave deres eget forum ..

--
MvH

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen

Fra : Flemming Schytt

Dato : 04-09-02 18:27

> [...]
> Hilsen Kenneth Bornholm
>
>  Hele Isefjorden, og holbæk fjord og havnen er også god til tider, meget små grønne og sorte fluer
Flemming