hvilken cpu er bedst til ASUS p3b-f
Fra : Nicolai Rostrup

Dato : 11-08-02 15:54

hej

jeg overvejer at sætte en ny CPU i mit gamle bundkort ( ASUS p3b-f ) for at
speede tingene lidt op...

hvilken cpu mon er det bedste valg???

jeg har tænkt på en 1000 mhz pentium...

(nuværende cpu: 433 mhz )

glæder mig til at høre svar...

på forhånd tak

/nicolai

Fra : Jan-Erik

Dato : 11-08-02 18:49

> hej
> jeg overvejer at sætte en ny CPU i mit gamle bundkort ( ASUS p3b-f ) for
> [...]

Kan den overhovedet styre en 1GHz processor? Det mener jeg ikek den kan -
det skulel stå i manualen. Jeg har selv haft nævnte bundkort - det kørte
ellers stabilt med min 400 Mhz...

Hilsen jan-Erik

Fra : Thomas hansen

Dato : 11-08-02 22:51

"Jan-Erik" <j-e@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> det skulel stå i manualen. Jeg har selv haft nævnte bundkort - det kørte

hej
Den kan kører med alle coppermine cpuer. Jeg har en celly633@1064 kørende på
omtalte board.

/Thomas aka Butch

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-08-02 02:48

Thomas hansen wrote:
> "Jan-Erik" <j-e@get2net.dk> wrote in message

> hej
> Den kan kører med alle coppermine cpuer. Jeg har en celly633@1064
> kørende på omtalte board.

Hov hov, ikke så hurtigt. Jeg vil næsten vædde på, at det kommer an på
revisionen af motherboardet. Det skulle gerne stå på det et sted, eller
på "ryggen" af manualen. Når du har fundet det, så spørg igen ovre i
news:alt.comp.periphs.mainboard.asus (og husk at angive det nummer

-Sune

Fra : NoTrabajo

Dato : 12-08-02 06:31

"Sune Mika Salminen" <not_real@fakeantispamemail.dk> skrev i en meddelelse

Oletko suomenlainen?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-08-02 12:38

NoTrabajo wrote:
> "Sune Mika Salminen" <not_real@fakeantispamemail.dk> skrev i en
> meddelelse news:aj73p9$1vqa$1@news.cybercity.dk...
>
> Oletko suomenlainen?

Måske en dag når jeg får lært det.....?!

-Sune

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 13-08-02 14:06

In news:QTu59.9297$G3.1459255@news010.worldonline.dk, Nicolai Rostrup
said:
> hej
>
> jeg overvejer at sætte en ny CPU i mit gamle bundkort ( ASUS p3b-f )
> for at speede tingene lidt op...

Se her:

http://n.ethz.ch/student/sroland/p2b_procupgrade_faq.html

-Sune