Godt kabinet?
Fra : peter jensen

Dato : 11-08-02 13:58

Skal bruge et kabinet med el til en Pentium 4 1,8 med Asus P4B533 Sis645DX
bundkort. Er der nogle der har et forslag til et godt kabinet til rimelige
penge?

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 11-08-02 14:34

peter jensen skrev: (messageID:

> Skal bruge et kabinet med el til en Pentium 4 1,8 med Asus P4B533
> Sis645DX bundkort. Er der nogle der har et forslag til et godt kabinet
> til rimelige penge?

Jeg har selv samme konfiguration i et Chieftec Dragon midi-tower
(http://www.chieftec.com/products/dragon/dx01wd.htm). Mit er sort (model
DX-01B-D), hvilket ser ret godt ud sammen med mit andet sorte udstyr
(skærm, tastatur, mus og højttalere.)

Selve kabinettet er jeg yderst tilfreds med! Der er rigeligt med plads
indeni og det er nemt at arbejde med. PSU'en på 340W virker kraftfuld og
stabil.

Det koster ca. 700-800

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Christian Catu

Dato : 11-08-02 20:51

"Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> wrote in message
> [...]
>
> Selve kabinettet er jeg yderst tilfreds med! Der er rigeligt med plads
> indeni og det er nemt at arbejde med. PSU'en på 340W virker kraftfuld og

Jeg har næsten samme tower... Mit er bare full tower udgaven. Jeg synes at
detr larmede en del da jeg købte det (eller kabinettet larmede jo ikke, men
det holdt ikke støjen så godt ude).

Fra : Thomas hansen

Dato : 11-08-02 23:04

"peter jensen" <peterjensen@nospam.com> wrote in message
> Skal bruge et kabinet med el til en Pentium 4 1,8 med Asus P4B533 Sis645DX
> bundkort. Er der nogle der har et forslag til et godt kabinet til rimelige
> penge?

Hej
Jeg har altid været tilhænger af aopen. Jeg kører med fanbus på alle mine
blæsere så det genere mig ikke at psu blæseren i Aopens kabinettet har det
med at larme lidt rigeligt. Jeg har dog lige samlet et system i et Aopen
kabinet. I det var psu blæseren forbavsende stille. Så måske er de ved at
gøre noget ved det. Alt efter hvor meget plads du har brug for er kan du
vælge fra hele deres produkt serie. Min erfaring er at de alle er rigtig
godt lavet og nemme at modde

Jeg har en lille advarsel hold dig fra Codegen's billige lorte kabinetter.
De er simpelthen for dårlige.

/Thomas aka Butch

Fra : Esben

Dato : 12-08-02 01:58

"Thomas hansen" <thomas.hansenNOSPAM@image.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en lille advarsel hold dig fra Codegen's billige lorte
kabinetter.
> De er simpelthen for dårlige.

Tja, hvis man ikke roder i kabinettet daglig, og pc'en ellers bare skal
tænde når man trykker på power, så er Codegen da udmærkede kabinetter -
bevares, kvaliteten er ikke verdens bedste og det er heller ikke de mest
stille, men de koster jo heller ikke alverden. Til den pris, tør man
måske endda modde lidt mere på dem, end man ellers ville have gjort.

---
Esben

Fra : Leony

Dato : 12-08-02 08:52

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> stille, men de koster jo heller ikke alverden. Til den pris, tør man
> måske endda modde lidt mere på dem, end man ellers ville have gjort.

9 ud af 10 gange får man desværre hvad man betaler for. Codegen's
strømforsyninger hører heller ikke til de bedste. Hvis de skal føde en
kraftig processor, så har de desværre tit problemer med at levere varen.
Har selv et Chieftec som jeg er yderst tilfreds med. Udover det kan jeg
også kun anbefale Aopen. Hvis penge ikke er et problem er Vapochill et
rigtig lækkert kabinet som jeg ville ønske jeg havde råd til.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : peter jensen

Dato : 12-08-02 09:34

Esben <sordiahp@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aj716u$1lh$1@sunsite.dk...

> [...]
> stille, men de koster jo heller ikke alverden. Til den pris, tør man
> måske endda modde lidt mere på dem, end man ellers ville have gjort.

Det er temmelig vigtigt at det ikke støjer for meget. Ved valg af
komponenter har det netop været en af topprioriteterne at de ikke afgiver så
megen støj.