Ny mis - fortsættelse!
Fra : Helle Nielsen

Dato : 11-08-02 12:09

Hejsa.

Som jeg skrev så mistede vi Buster men fik en ny lille mis i går. Han hedder
Magnus, er 11 uger gammel og en rigtig sove/putte kat! Han er ekstremt kælen
og har bestemt lynhurtigt fundet ud af hvor de 3 vigtigste ting i hans
tilværelse befinder sig! = Madskålen, kattebakken og sengen! Han er allerede
King of the bed! Han sov inde i sengen fra kl. 21 i går aftes og indtil kl.
11 her i formiddag - kun afbrudt af kl. 1 og kl. 5:30 hvor han skulle ud og
gøre det hele ude på bakken. Han har også prøvet at være alene hjemme for
første gang i dag i en time og det gik også fint. Men sikke en velkomst da
vi kom hjem - herligt!Han døjer desværre med øjenbetændelse fordi ham og
alle killingerne kun boede udenfor på den gård så han har fået en del støv
og skrammer. Vi renser derfor nu med kamillethe og kloramfenikol som de
gjorde. Han har også fået ormekur og loppekur så han er godt dækket ind.

Han nyder bestemt at være her og render mig i r*** hele tiden og skal se
hvad jeg laver - medmindre han ligger inde i sengen og bobler!
Han er endnu ikke så tryg ved min kæreste så det er mig han piver efter og
render efter og putter med om natten - det er også kun når jeg kalder at han
kommer lige med det samme. Men nu er det også mest mig der har taget mig af
ham indtil videre - håber da han bliver lige så glad for min kæreste og
omvendt.

Så I vil nok komme til at høre mere om Magnus med tiden som I hørte om min
elskede Buster. Jeg har i øvrigt lagt blomster ud til Buster i dag. Det var
rart.

Kærlig hilsen Helle
__________________________________________________________________ Helle
ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Eva

Dato : 11-08-02 12:32

Hej Helle
Tillykke med den lille ny.
Glæder mig til at se billeder af ham.
Hilsen Eva
Helle Nielsen <helle@jirty.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d5645bd$0$14345$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Nina El Falaki

Dato : 11-08-02 19:07

Hej Helle

Kloramfenikol er skrappe sager, tror du ikke du skulle få dyrlægen til at se
på den øjenbetændelse, det er jo alligevel ved at være tid for den 1.
vaccination

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Kate

Dato : 12-08-02 15:50

Hej Helle

Magnus lyder som en dejlig mis og han skal nok blive glad for jer
begge.

Kate