Vildkattene
Fra : Trine A.

Dato : 11-08-02 10:47

Ja så er der lidt update herfra

Jeg tog som sagt ud på Inges kattehjem for at hente de to
vildkattekillinger....men kom på mystisk vis hjem med 3 stk skræmte
killinger istedet for 2...men sådan kan det jo gå *g*

Mads (som jeg har valgt at kalde den lille røde hankat) og hans søster er
"bare" skræmte...hvæser af mig, men ellers er der ikke det store vildskab
over dem....men ak, den lille sorte ...nøj hvor var hun vild...det var på
med en stor arbejdshanske, inden jeg skulle kæle med hende....hun fik bidt
mig og lavet kradsemærker de fleste steder på min krop....men allerede i dag
kan jeg "arbejde" med hende uden handsken...så det går fremad...

Luna synes bestemt ikke at det her er en god ide *gg*...hun er nysgerrig
nok...men hun hvæser af de små stakler....men hun skal nu nok komme efter
det

Jeg har lagt billeder af de små i mit album, til dem der er nysgerrige

Fortsat god søndag til alle!!
Trine

Fra : Mette B

Dato : 11-08-02 11:02

Hej Trine.

Nøj hvor er de dejlige Især lille Mads, der er bare noget særligt ved
røde katte, jeg kan ikke stå for dem

Mange hilsener fra Mette, der også gerne vil have en rød hankat. Og potedask
fra Choko og Gonzo, der slapper af efter en times kattefræs

Fra : marianne hellemose

Dato : 11-08-02 11:06

Hej Trine
Uhh de er forfærdelig nemme at falde for, men man
kan godt se at den sorte er mere "ahmm" vild end Mads
og tortietøsen. Jeg vil ønske dig held og lykke, og en
stor "IT"-krammer, for det du gør

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Eva

Dato : 11-08-02 12:30

Hej Trine
Nej hvor er de søde.
Jeg er helt solgt når jeg ser sådanne størrelser og sidder og ønsker jeg
havde en gård på landet eller lignende, så man kunne tage mange flere katte
til sig.
Også ros til dig for det arbejde du gør med at tage dem med hjem.
Ville ønske der var samme muligheder her i vestjylland for at hjælpe, men
kender desværre ikke nogen steder.
Hilsen Eva
Trine A. <ta@kirstein.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d563260$0$53111$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Line Wolff

Dato : 11-08-02 15:51

Orv, hvor er Mads lækker! Uha *krible krible*
Håber det kommer til at gå godt med dem, Lunamissen og det hele!

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-02 18:30

Hej Trine A

Et godt stykke arbejde du gør for misserne...og sikke skønne misser. Den
lille Mads minder en hel del om vores lille
*vildkilling* MarieKiks.

Venligst

Gonzo

Fra : Kate

Dato : 12-08-02 15:48

Hej Trine

Det er godt nok nuttede. Den sorte ser dog ikke særligt glad ud. Mads
er bare smuk. Jeg håber bestemt Luna bliver glad for Mads.

Kate

Fra : Trine Piltoft

Dato : 12-08-02 18:19

Hej Trine

Ja - man kan godt se at den sorte ser lidt skærmt ud, men generelt
ser de da søde ud allesammen :0)

Held og lykke med "projektet"

Trine

Fra : Trine Alsing