Trådløst tastatur med indbygget mousepad /~
Fra : Ole Sørensen

Dato : 10-08-02 21:35

   Hej alle.

   Jeg vil lige høre om der findes et trådløst tastatur med indbygget
mousepad / trackball eller ligende. (jeg vil helst ikke have en løs
mus ved siden af) Det skal kun bruges når pc er koblet til fjernsynet,
så det skal være til at sidde med i lænestolen.
Ole Sørensen

Ved direkte svar: Erstat x med o i efternavn.

Fra : Leony

Dato : 12-08-02 09:03

"Ole Sørensen" <ole.sxrensen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mus ved siden af) Det skal kun bruges når pc er koblet til fjernsynet,
> så det skal være til at sidde med i lænestolen.

Det var derfor tastaturgenvejene blev opfundet
Cherry laver nogle:
http://www.accesskeyboards.co.uk/cherry.htm
Har selv overvejet et G80-11900, så et i weekenden, det virker som et
lækkert tastatur.

Hvis størrelsen betyder noget er der mange muligheder her:
http://www.comelectronics.dk/prodbilder/solidy/mini-c.htm

Jeg bruger selv et Ruwido, det virker fortræffeligt:
http://www.dinside.no/page/art/9369.shtml

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Ole Sørensen

Dato : 12-08-02 21:46

On Mon, 12 Aug 2002 10:03:29 +0200, "Leony"
<leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote:

>Det var derfor tastaturgenvejene blev opfundet
Det er jo lige det

>Cherry laver nogle:
>http://www.accesskeyboards.co.uk/cherry.htm
>Har selv overvejet et G80-11900, så et i weekenden, det virker som et
>lækkert tastatur.
Ser bestemt meget lækkert ud. Men desværre ikke trådløst

>Hvis størrelsen betyder noget er der mange muligheder her:
>http://www.comelectronics.dk/prodbilder/solidy/mini-c.htm
ACK-571 ser også ok ud.

>Jeg bruger selv et Ruwido, det virker fortræffeligt:
>http://www.dinside.no/page/art/9369.shtml

Har efter jeg spurgte fundet et fra Zitech (lidt pinligt; får katalog
fra dem), kan ses her:
http://130.228.36.14/cgi-bin/ZITECHComputer.filereader?1265209104+NO/products/260056
Løber op i 463,- kr. incl. forsendelse, det burde også kunne bruges.

Jeg takker for hjælpen, tror jeg bestiller et fra Zitech
Ole Sørensen