Ang. klatremiljøer
Fra : Mulle

Dato : 10-08-02 21:14

Efter at have fulgt debatten om klatremiljøer, MÅ jeg simpelthen spørge
hvorfor de tilsyneladende alle er beklædt med plys/100%acryl ???
Jeg synes bare det er totalt grimt :o
Jeg ville meget gerne anskaffe et klatremiljø, men jeg nægter at have et,
hvis man ikke kan få det med et andet betræk.
Er der nogen der ved noget om det???

Iøvrigt kikkede jeg på www.likita.dk for at finde ud af hvad en radiatorseng
var for noget. Det så jo vældigt smart ud (selvom det også er i plys) pris
med forsendelse 270kr.
Købte et i Albertslund Dyrehandel for 258kr, så så billigt er det heller
ikke hos Likita (der var en der skrev, man kunne spare mange penge hos
Likita, men det er måske kun mht. klatremiljøer)

Hilsen Heidi (Mulle)

--

Personlig hjemmeside:
http://home8.inet.tele.dk/hei/killing.html

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 10-08-02 21:21

> [...]
> ikke hos Likita (der var en der skrev, man kunne spare mange penge hos
> Likita, men det er måske kun mht. klatremiljøer)

Det er vist dig som ikke kan regne? Eller var det bare sent da du prøvede?

Radiatorseng 175 kr, forsendelse 70 kr - i alt 245 kr.

Mvh
Vibeke

Fra : Mulle

Dato : 10-08-02 21:34

Prisen var 200kr den dag jeg var inde på Likita's HP!!??? måske jeg er ved
at blive tal-blind *argghhh* eller også MÅ jeg til at holde nogle fornuftige
sengetider*G*
Men whatever, så slap jeg for at stå i kø på posthuset lørdag formiddag i
det mindste *smil*
Men tak for korrektionen :)

Iøvrigt passer den så desværre ikke til den type radiatorer jeg har, nogen
der ved om man bare kan hive/strække bøjlerne ud, ca. 5 cm uden det gør
noget??
Hilsen Mulle

http://home8.inet.tele.dk/hei

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 11-08-02 07:29

> Prisen var 200kr den dag jeg var inde på Likita's HP!!??? måske jeg er ved
> at blive tal-blind *argghhh* eller også MÅ jeg til at holde nogle
fornuftige
> sengetider*G*

Hehe, måske det nok er det sidste? ;) Jeg har tit læst nogen af mine egne
indlæg som er skrevet sent, og hold da helt op hvor kan man vrøvle. Men
sjovt nok virker det knap så slemt hvis bare man også læser dem sent *g*.

> Men whatever, så slap jeg for at stå i kø på posthuset lørdag formiddag i
> det mindste *smil*

Det er da ellers et hyggeligt sted at tilbringe sin lørdag formiddag ;)

> Iøvrigt passer den så desværre ikke til den type radiatorer jeg har, nogen
> der ved om man bare kan hive/strække bøjlerne ud, ca. 5 cm uden det gør
> noget??

Det skal jeg ikke kunne sige, men mon ikke nogen af de andre ved det.

Vibeke

Fra : marianne hellemose

Dato : 11-08-02 07:52

> Iøvrigt passer den så desværre ikke til den type radiatorer jeg har, nogen
> der ved om man bare kan hive/strække bøjlerne ud, ca. 5 cm uden det gør
> noget??

jeg formoder at du her taler om de radiatorsenge der
er lavet af en lang bukket metal"pind" hvis det er dem
så tror jeg godt at du kan.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-08-02 21:52

Mulle wrote:

> [...]
> Jeg ville meget gerne anskaffe et klatremiljø, men jeg nægter at have et,
> hvis man ikke kan få det med et andet betræk.

Kan man ikke bare tage i Tæppeland, købe en tæpperest og så selv
klipse noget nyt betræk udover det lyserøde plys?

Eller for den sags skyld selv lave hele klatrestativet ud af tæpperester
og måske et par billige lægter fra Silvan?

/Robert

Fra : marianne hellemose

Dato : 10-08-02 22:05

Hej Heidi
Som lykkelig ejer af to radiatorsenge en fra Likita og
en fra en forretning, kan jeg fortælle at de faktisk
meget forskellige, Likitas er lavet i træ, mere solid og
et meget kraftigere betræk