phps på apache 2
Fra : FileCop

Dato : 10-08-02 18:44

Hej!

Jeg har installeret apache 2.0.39 og php 4.2.2 på en windows maskine (ja,
jeg ved det suger). Jeg har tilføjet "AddType application/x-httpd-php-source
..phps" linien til min httpd.conf fil, men .phps virker ikke. Den prøver bare
at downloade filen. Phps virkede da jeg brugte apache 1.3.24 og php 4.2.0/1,
så jeg går ud fra at det er et problem med apache2. Har nogen haft det samme
problem og kan nogen hjælpe mig her?

Mvh. FileCop

Fra : Larz

Dato : 10-08-02 19:34

FileCop wrote:
> [...]
> så jeg går ud fra at det er et problem med apache2. Har nogen haft det samme

I php-4.2.2/sapi/apache2filter/README står der:

TODO

PHP functions like apache_sub_req (see php_functions.c)
Protocol handlers
Passing script data to engine without temporary file
Syntax Highlighter (relies on files as well)

Det er ikke lavet endnu - Derfor ;)

--
-
Lars

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 10-08-02 21:26

"FileCop" <filecop@filecop.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Jeg har installeret apache 2.0.39 og php 4.2.2 på en windows maskine...
> Har nogen haft det samme problem og kan nogen hjælpe mig her?

PHP understøtter ikke officielt Apache 2.xx før PHP version >= 4.3.x

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>