Nye billeder af klatremiljøet
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 10-08-02 18:11

De nye billeder er i mit album under klatremiljø

Randi Kristensen

Fra : Broxgaard

Dato : 10-08-02 19:44

> De nye billeder er i mit album under klatremiljø

et link ville hjælp lidt

Fra : Lene Vang

Dato : 10-08-02 19:47

værsgo: http://makeashorterlink.com/?A1D952C71

--
Hilsen

Lene Vang

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 10-08-02 20:44

Tak Lene.

Randi

Fra : Jesper Sloth

Dato : 11-08-02 10:53

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi_k@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:aj3hlv$hle$1@news.cybercity.dk...
> De nye billeder er i mit album under klatremiljø

Hej

Det er godt med noget kvalificeret hjælp til at samle sådan et klatremiljø!!
Er det en af de modeller de sælger ved Likita Import
http://www.likita.suite.dk/Kat/forside_Ramme.htm ??

Mvh

Jesper

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 11-08-02 11:16

> [...]
klatremiljø!!
> Er det en af de modeller de sælger ved Likita Import

Både ja og nej. Modellen Hos Likita hedder Gigant, men jeg har brugt nogle
andre stolper mine er vævet med en diameter på 15, hvor likitas er snoet med
en diameter på 10, men i bund og grund er det det samme som likitas gigant.

Hilsen Randi

Fra : Jesper Sloth

Dato : 11-08-02 12:43

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi_k@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:aj5do6$2k54$1@news.cybercity.dk...
> [...]
med
> en diameter på 10, men i bund og grund er det det samme som likitas

Det er også det der egentlig er det jeg søger lidt efter fordi mine katte
bedst kan lide den vævet type der er lidt kraftigere, kan den købes ved
Likita? hvis ikke hvor køber man så dem til den rigtige pris?

Mvh

Jesper

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 11-08-02 13:02

> [...]
> bedst kan lide den vævet type der er lidt kraftigere, kan den købes ved
> Likita? hvis ikke hvor køber man så dem til den rigtige pris?

Hej Jesper

Du kan ikke købe den vævede hos likita. Desværre. Jeg gjorde det at jeg
købte ALT andet hos Likita og så måtte jeg bide i det sure æble og købe de
vævede stammer hos dyrehandlen, selvom de er dyrer.Til sammenligning koster
en vævet stamme på Ca 40 cm 115 kr i en dyrehandel og Den snoede i
sammestørelse hos Likita 90 kr. Om der er nogle gode tilbud på færdige
miljøer i dyrehandlen skal jeg ikke kunne sige da jeg ikke undersøgte det i
sin tid.

Mange hilsner Randi