Ny mis allerede.
Fra : Helle Nielsen

Dato : 10-08-02 18:02

Hej gruppe.

Buster døde i går og det er en stor sorg for os. Vi har sørget meget over
ham i dag og det er svært at forstå at han ikke kommer tilbage mere. Jeg
ville gerne have en ny igen hurtigst muligt men kæresten kunne ikke rigtig
finde ud af hvad han havde lyst til. Dog meddelte han mig at han også
troede, ligesom jeg, at det ville blive svært at undvære en misser. Vi kørte
derfor rundt og kiggede på opslag i brugser osv men der var INTET om
killinger til salg. Underligt nok - fordi for 14 dage siden var der opslag
overalt! Men alligevel fandt vi en lille ny mis ude på en gård. Desværre har
de været udenfor altid men er tamme og kælne - har dog problemer med noget
øjenbetændelse. Vi fik en lille STOR hankat med hjem. Han æder helt vildt og
kaster sig over maden så de andre killinger ikke kunne få noget - han
knurrede, hvæste og var meget "farlig" når de andre ville have mad. Det var
svært at beslutte hvilken en det skulle være men vi fik en med hjem og han
bliver med garanti en god kat - allerede ekstremt kælen.

KH Helle
__________________________________________________________________ Helle
ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Broxgaard

Dato : 10-08-02 18:06

Tillykke med ham...

håber at i kan lære ham at være en indekat *S*

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 10-08-02 18:17

Tillykke med den nye mis.

Randi

Fra : Ragna Skott

Dato : 10-08-02 19:14

Til lykke med den nye, lille dreng. Lad os høre lidt mere om ham
efterhånden.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Kate

Dato : 11-08-02 01:54

Tillykke med den lille ny.
Jeg kan godt forstå at i ville ha' en ny kat, et liv uden kat kunne jeg
ikke tænke mig. Uanset hvor meget jeg elsker dem jeg har og hvor meget
jeg har elsket dem jeg har haft så kommer der helt sikkert nye når
disse ikke er mere....om forhåbentligt maaaaaange år.

Hvad hedder han?

Kate