PHP4 Bog-anbefalinger til Newbie...
Fra : TH

Dato : 10-08-02 01:07

Hej,

Jeg vil gerne starte med PHP4....hvad kan I anbefale? Jeg er hardcore i ASP
og er derfor vandt til bøger på GB, men vil da helst have danske lekture her
i starten...

Nogen anbefalinger?

mvh
TH

Fra : TH

Dato : 10-08-02 01:08

Vandt?

Lol...tsk.

Mvh
TH

Fra : Sinkbæk

Dato : 10-08-02 11:30

TH wrote:
> [...]
ASP
> og er derfor vandt til bøger på GB, men vil da helst have danske lekture

En enkelt søgning på Amazon.com:

http://www.amazon.com/exec/obidos/search-handle-url/index=books&field-keywor
ds=php&search-type=ss&bq=1/104-3613406-1728767

Thomas Sinkbæk
www.sinkbaek.com
- Broder Salsa: "København det er altid kokos"

Fra : TH

Dato : 10-08-02 11:40

Hej,

> En enkelt søgning på Amazon.com:

Den kunne jeg skam også selv regne ud...
Hvad jeg er interesseret i er anbefalinger, jnf topic. Dvs erfaringer med
PHP4 bøger...ikke blot links...dem er der jo 1000-vis af...

/TH

Fra : Hurricane

Dato : 10-08-02 16:32

> [...]
ASP
> og er derfor vandt til bøger på GB, men vil da helst have danske lekture

Kig lidt længere nede efter indlægget "bøger om php" af Dulius 05-08-02
20:56.

- S.L.

Fra : Mads Møllegaard @ ww~

Dato : 12-08-02 08:49

> [...]
ASP
> og er derfor vandt til bøger på GB, men vil da helst have danske lekture

hvis du er hardcore asp'er så bør du nemt kunne klare dig med

www.webcafe.dk (simple kom igang tutorials)
www.php.net (rtfm :) dette site er din ven)
www.phpbuilder.com (hvis problemet findes - er det postet her)

og evt.

www.eksperten.dk (den kender du vel - post og få svar side)

Held og lykke med det og velkommen til php (another has been turned from the
dark side)

// Mads @ www.startout.dk