Hmm hvordan gør man det i ASP .NET? Og to ~
Fra : OZ

Dato : 09-08-02 22:41

Hej NG

Jeg er begyndt at lege med ASP .NET og er stødt ind i mine første
problemer.....

I ASP 3.0 havde man muligheden for, at benytte sig af "MoveNext" og
"MovePrevious" for, at browse frem og tilbage i en række records, men
hvordan gør man det i ASP .NET???
En mulighede ligger vel i at bruge en Datgrid og lave en paging med en
record ad gangen, men er der ikke andre muligheder??

Hvorfor er ViewState=True som default? Kan man ikke globalt sætte ViewState
til False (web.config), istedet for at gøre det på alle sider, den laver jo
en masse unødig data, hvis ikke man skal bruge postback.

Hvilke erfaringer har i med de 2 nye mulighedder for Session styring?
Umiddelbart syntes jeg godt om SQLDB modellen, men hvordan kommer det til at
gå når der vireklig kommer tryk på og det hvad med StateServer løsningen
hvordan bliver det når der virkelig kommer tryk på???

På forhånd tak

Oz