Spørgsmål vedr. PC Suite til Nokia 6210..
Fra : B. Hansen

Dato : 18-02-01 00:17

Hej,

En af mine kammerater har lige fået en Nokia 6210, og vi har været ved at
inst. det
medfølgende software fra CD'en. Følgende står på Nokia's hjemmeside :

--
Du kan holde styr på profiler og opkaldsgrupper, synkronisere
kalenderoplysninger, redigere navne i telefonbogen, komponere personlige

Og nu kommer spørgsmålet så : Hvos i PC Suite kan vi ændre profil og
opkaldsgrupper, redigere navne i telefonbogen? Det kan vi nu ikke finde....
eller er vi bare dumme?

Findes der andet software på marked, til redigering af telefonbogen /
profiler / opkaldsgrupper osv. Og måske noget hvor man kan gemme side SMS'er
på PC...

På forhånd tak...

Mvh B. Hansen

Fra : Anders Mouritsen

Dato : 18-02-01 03:27

Brug Logomanager i stedet for, den virker meget bedre.

Anders

Fra : Jensn

Dato : 19-02-01 06:15

Hvis det er nogen trøst, så kan jeg heller ikke finde det - det er en ren
skandale at sende sådan et program på gade som ikke engang kan
det samme som den "gamle" PC Data Suite !

Jeg fortryder faktisk mit køb af 6210'ern - efter min mening er den ikke
pengene værd i forhold til 6150'ern - den er langsom i menu'erne (også med
nyeste software-version 4,27), den kager rundt i låst tastatur eller ej i
forbindelse
med bil.installationssæt + mange andre ting - men OK, det er en lille fiks
en

Mvh.
Brian S Jensen