Forladte killinger :-(
Fra : Elwarth

Dato : 09-08-02 21:53

Hej alle

Vi er lige kommet hjem fra en kollega-kanotur. Da vi skulle i åen i går fra
en parkeringsplads, hørte vi nogle høje, hjerteskærende miau inde fra noget
buskads. Det viste sig at være to killinger, tortie m. hvid på ca. 7-8 uger,
gætter jeg på. De var tydeligvis efterladte, fyldt med øremider og
øjenbetændelse og guderne må vide, hvad ellers De var allerede meget
tynde, men så dog ud til at kunne reddes.
De var meget menneskevante. Ret nemme at få fat i, spandt højt og inderligt,
når man nussede dem. En tidligere kollega, som havde kørt os, tog dem med
hjem og vil forsøge at få dem afsat. Jeg har ikke lige orket at ringe til
hende endnu og spørge til det.
Jeg bliver bare så RASENDE over, at der er nogen, der kan finde på at køre
deres overskudskillinger ud på en afsides parkeringsplads og lukke dem ud
til deres visse død af sult. Det mindste man kan gøre er da for f... at
aflive dem på en ordentlig måde, hvis man ikke kan finde på andre
muligheder.

Skulle bare have luft for min galde over tåbelige dyrplagere, som sikkert
selv synes, de er gode ved dyr.

Venligst
Dorthe (Og misserne, som var SÅ glade for at se os, da vi kom hjem)

Fra : Elwarth

Dato : 10-08-02 18:36

Hej alle

Jeg har lige fået en mail om "redningsaktionen".
Den ene killing har fået et nyt hjem, den anden beholder de muligvis. Deres
datter arbejder vist ihærdigt på den sag
Så denne gang endte det heldigvis godt for et par små kasserede killinger.

Venligst
Dorthe

Fra : Sander

Dato : 10-08-02 19:42

"Elwarth" <elwarth@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> datter arbejder vist ihærdigt på den sag
> Så denne gang endte det heldigvis godt for et par små kasserede killinger.

Det er en skam, at folk er så uansvarlige nogengange. : (
Det var godt, at i fandt misserne og de får en ny chance. : )

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Ragna Skott

Dato : 10-08-02 19:56

De små killinger var heldige, at det var jer der fandt dem, og at I tog et
ansvar for at hjælpe dem til en ny og bedre tilværelse.

--
Venlig hilsen, Ragna