Hvor køber man Lasat SpeedII Modems henne ~
Fra : Per Olsen

Dato : 09-08-02 18:46

Hej Alle

Jeg har næsten ledt aalborg tyndt for et Lasat speed II ISDN modem.. kan
det virkeligt passe at de ikke kan købes mere???

Ved at lasat er blevet opkøbt af eicon men der må ski da være en edb bix der
ligger inde med et modem de ikke har fået solgt.

Hvis der er nogen der ved hvor de kan købes så vil jeg meget gerne høre fra
dem, det er det eneste modem der virker ordenligt med at det smider den ene
linje når der ringes ud/ind af huset fra analoge telefoner.

Mvh Per

Fra : Brian Albertsen

Dato : 09-08-02 20:17

On Fri, 9 Aug 2002 19:46:23 +0200, "Per Olsen" <perolsen@edb.dk> wrote
in <3d53fef9$0$16825$bc7fd3c@news.sonofon.dk>:

>Hej Alle
>
>Jeg har næsten ledt aalborg tyndt for et Lasat speed II ISDN modem.. kan
>det virkeligt passe at de ikke kan købes mere???

Muligvis.

>Ved at lasat er blevet opkøbt af eicon men der må ski da være en edb bix der
>ligger inde med et modem de ikke har fået solgt.

Telebutikken?

Ellers mener jeg at en Eicon DIVA ISDN 852 den samme, bare med Eicons
logoer på.

--
Brian

Fra : Claus

Dato : 09-08-02 23:05

vi kan bytte med 10 x 1½ l coca cola

det samler alligevel bare støv her.

claus

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 10-08-02 00:23

Claus wrote:
> vi kan bytte med 10 x 1½ l coca cola

Hmm. Hvis det skal være mærkevare cola er
den da halv, nej hel dyr.

mvh
Henning

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 10-08-02 00:45

"Henning Præstegaard" <uncle@get2net.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hmm. Hvis det skal være mærkevare cola er
> den da halv, nej hel dyr.

Hvis så .... må Per da bare nappe toget til Aarhus....og køre denne by tynd
også....

Fra : Claus

Dato : 10-08-02 08:30

10 x 10kr. = en hund - hvad koster de da hos jer ??

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 10-08-02 19:55

Claus wrote:
> 10 x 10kr. = en hund - hvad koster de da hos jer ??

En tier for en halvanden liters cola? Nu kan jeg ikke lige kursen
i hovedet, men vi giver ca en tier for en halvliters.

Tjeke tjeke. Et styk1½l Fanta 22.75 + pant.

mvh
Henning

Fra : Claus

Dato : 10-08-02 21:18

> Tjeke tjeke. Et styk1½l Fanta 22.75 + pant.

Sjælland? *G*

Altså, os med Tyskland i nærheden kører ned og henter dem til 7kr. - INKL
PANT!

/Claus

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 10-08-02 21:19

"Claus" <claus@*remove*kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Altså, os med Tyskland i nærheden kører ned og henter dem til 7kr. - INKL
> PANT!

Hva´ koster det i benzin mv....?

Hr. Bjørn

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 10-08-02 23:47

Claus wrote:
> Sjælland? *G*

Gys. Nej, Jylland.

> Altså, os med Tyskland i nærheden kører ned og henter dem til 7kr. -
> INKL PANT!

Der er sku for dyrt i brændstof.

mvh
Henning

Fra : J W Nielsen

Dato : 09-08-02 19:11

Hej Per...

> [...]
ene
> linje når der ringes ud/ind af huset fra analoge telefoner.

Jeg skulle bruge et for et par måneder siden - og annoncerede efter det i
dk.marked.privat.edb - jeg fik 5-6 svar - og fik mig et fint og billigt
modem ud af det....
Så prøv lige der istedet for i butikkerne i Aalborg.

Mvh - og god weekend
Jørgen

Fra : Jess Bring-Larsen

Dato : 09-08-02 19:21

Per,

Du kan købe et af mig.
Kun brugt få gange, indtil jeg fik mig en diva router

Jess