Grisehaler
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 09-08-02 18:44

Hejsa!
Købte i dag en stabel grisehaler til mine hunde. Troede de ville bruge
dem som tygge-legetøj ude i haven, men nej! Nansen, skt. bernhard,
slugte en hale med hud og hår, så at sige. Og nu er jeg blevet i tvivl
om det kan være farligt for ham? Godtnok er det en stor hund og en lille
grisehale, men kan det skade når han sådan sluger den?

Hilsen Dorthe

Fra : Carina Bach Hansen

Dato : 10-08-02 09:50

Hej

Vores pekingeser gjorde engang det samme. Den kom bare ud i den anden
ende...

Hilsen Carina

Fra : Poul Erik Rise /SID

Dato : 11-08-02 11:31

dplahrmann@hotmail.com writes:
>Godtnok er det en stor hund og en lille
>grisehale, men kan det skade når han sådan sluger den?

Min new foundlænder stjal en gang en grisefod ud af hånden på min. Da jeg
forlangte den tilbage, slugte han den hel. Han tog ingen skade af det, så
mon ikke en grisehale, der hovedsaglig består af brusk, er relativ ufarlig

Hilsen
Poul Erik Rise

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 15-08-02 14:16

Hejsa!
Tak for svarene. Det lader til at der ikke sker noget ved at han sluger
grisehalerne, der har i hvert fald ingen problemer været. Men nu har han
også lært at de er sjovere at tygge på end at indhalere...

Hilsen Dorthe

Dorthe Prip Lahrmann skriver: