Win 32 program (ugyldigt)
Fra : Stig Kjøller

Dato : 09-08-02 17:18

Når jeg åbner vedhæftede filer er der nogen der udløser bedkeden at
det ikke er et gyldigt WIN 32 program. Er der nogen der ved hvorfor?
Stig

Fra : Henrik

Dato : 10-08-02 08:38

"Stig Kjøller (slet H8XR1)" <stig.kjoeller@H8XR1adslhome.dk> wrote in
message news:3d53eb2b$0$87290$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Når jeg åbner vedhæftede filer er der nogen der udløser bedkeden at
> det ikke er et gyldigt WIN 32 program. Er der nogen der ved hvorfor?
> Stig

Måske fordi det er et format som Windows ikke ved hvilket program den skal
åbne programmet med. Prøv at gemme filen på harddisken og hold "shift" nede
og højreklik på filen, herefter kan du vælge "åbn med..." hvor du selv kan
sige hvilket program der skal bruges til filen.

Mvh
Henrik