Popup vindue uden blå titelbar
Fra : søren G

Dato : 09-08-02 15:05

Hej alle,

jeg håber der nogen, som kan hjælpe mig med et mindre problem.

Jeg har brug for et popupvindue uden den blå titelbar, men det
kan tilsyneladende ikke bare lade sig gøre uden videre.

Jeg er IKKE interesseret i et frameless popup..(I ved fullscreen)

Blot et almindeligt popupvindue uden den blå titelbar.

koden "titlebar=no" virker ikke...

Koden skal erstatte en frameset, da standardinstillingerne i IE
har nogle problemer med 3. part cookies.

Håber i kan hjælpe mig.

MVH

Søren Golf

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Søren G

Dato : 09-08-02 21:19

Davs Knud,

Jeg prøver lige at gentage det, som jeg allerede skrev i mit
indledende indlæg

Jeg er IKKE interesseret i et frameless popup..(I ved fullscreen)

Og det er lige nøjagtigt, hvad din kode er. Et fullscreen popup i
størrelse.

NEJ, det jeg leder efter er et almindeligt popupvindue, med ramme
omkring, men uden den blå titelbar.

Med Venlig Hilsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-08-02 22:51

Fri, 9 Aug 2002 20:18:43 +0000 (UTC), skrev Søren G
<SorenGolf@hotmail.com>:

>Jeg er IKKE interesseret i et frameless popup..(I ved fullscreen)

Det kan, mig bekendt, ikke laves anderledes.

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 10-08-02 18:00

> Blot et almindeligt popupvindue uden den blå titelbar.
>
> koden "titlebar=no" virker ikke...
>
> Koden skal erstatte en frameset, da standardinstillingerne i IE
> har nogle problemer med 3. part cookies.

Kan ikke lade sig gøre...

cromeless window er den eneste mulig...

mvh
Johan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-08-02 16:27

Fri, 9 Aug 2002 14:05:09 +0000 (UTC), skrev søren G
<SorenGolf@hotmail.com>:

>Blot et almindeligt popupvindue uden den blå titelbar.

Kig på forsiden af min alt andet opdaterede hjemmeside.

Linket nye sider et et popupvindue uden titelbar.

Højreklik => vis kilde

Scriptet, der starter med
<script language="JavaScript">
<!-- Start
var windowW=180 // vinduets bredde

Titlebar er kun væk i IE, det kan ikke laves til andre browsere.