watchdog - hvad er det?
Fra : Jette J. Hansen

Dato : 08-08-02 17:57

Jeg har store problemer med en computer Compaq - har ellers kørt i tre år
uden problemer, men kan ikke lukke ned, billederne fryser.
Jeg får bla denne besked.

Watchdog har udført en ulovlig handling og afsluttes.....hvorefter det er
umuligt at komme videre.

C:\progra"1\outloo"1\oemimport.dll Filen er ikke installeret, eller den
er beskadiget. (Der er det jeg ikke kan komme videre, feks hvis jeg vil åbne
eller lukke nogle vinduer i Outlook Express)

Ved nogen hvad der kan være galt???
Tak - m.v.h. Jette

Fra : Mads Chr. Olesen

Dato : 09-08-02 14:32

Et bedre sted at spørge vil nok være i grupperne
news://dk.edb.system.ms-windows og

Disse grupper er mere relevante for dit spørgsmål.