Filadelfia
Fra : lars mjaaland

Dato : 19-08-02 09:54

jeg har fået en henvisning til Filadelfia. et epilepsihospital
iDianalund Jeg er interesseret i om er her nogen der kan sige noget
(positivt eller nwgativt)om det,

Fra : Marianne Larsen

Dato : 03-09-02 19:47

"lars mjaaland" <lars@mjaaland.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har fået en henvisning til Filadelfia. et epilepsihospital
> iDianalund Jeg er interesseret i om er her nogen der kan sige noget
> (positivt eller nwgativt)om det,
>
> --

Jeg har kun hørt positive tilbagemeldinger fra dem, jeg kender. (har
arbejdet med handicappede) De fleste kommer hjem med en afklaring af deres
diagnose og er blevet godt reguleret i medicin. Jeg har også hørt at de
ansatte på Filadelfia er meget søde og forstående. God tur.

Fra : Henrik Larsen

Dato : 04-09-02 21:12

> [...]
> diagnose og er blevet godt reguleret i medicin. Jeg har også hørt at de
> ansatte på Filadelfia er meget søde og forstående. God tur.

Jeg har selv være der over det var en god periode, med blev desværre fejl
behandlet fik for meget medicin og den forkerte slags, det med førte også at
der kom andre handicaps til som der desværre ikke kan gøres noge ved :(

men god vind, og godt ophold, der er sikkert meget der er ændret siden jeg
var der over det var i 1995 jeg var der over.

//Wheel