Problemer med SQL server
Fra : --=X=--

Dato : 18-08-02 15:19

Hej,

Jeg har lavet en database i Acces som jeg gerne vil have over på sql server.
(MS SQL Server 2000 SP2)

Når jeg i access bruger guiden databasekonvertering til SQL server får jeg
bare
en fejlmeddelelse om overflow.
Hvad kan det skyldes ?

Hvis jeg opretter en db i Enterprisemanager og importerer access filen
bliver tabellerne
til READ ONLY.

Hvad gør jeg forkert ??

PFT.

Mvh. Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-08-02 16:58

"--=X=--" <matrixo30@hotmail.com> wrote in message

> Når jeg i access bruger guiden databasekonvertering til SQL server får jeg
> bare en fejlmeddelelse om overflow.
> Hvad kan det skyldes ?

En datakonvertering der driller
Muligvis date/time i Access der bliver konverteret til SmallDateTime i MSSQL
Kan være andre ting

> Hvis jeg opretter en db i Enterprisemanager og importerer access filen
> bliver tabellerne til READ ONLY.

Read Only i EM eller i Access
Hvis Access så tjek rettighederne på den bruger der connecter til din
database

> Hvad gør jeg forkert ??

Du gør sandsynligvis ikke noget forkert , det er bare lidt bøvlet

mvh/Peter Lykkegaard