Bios update
Fra : MaRk

Dato : 18-08-02 00:17

Hej

Hvordan opdaterer jeg bios på mit ecs k7vza??

Jeg kører med win xp pro. Jeg har hentet en fil som hedder: vza36a.avg (avg
pdate file) [avg, er det ikke anti virus? er det til bundkort??] nå men
hvordan får jeg den ind i biosen, uden at ødelække noget??

Mvh
MaRk

Fra : MaRk

Dato : 18-08-02 00:18

*Rettelse* den hedder vza36a.bin

Fra : Leony

Dato : 18-08-02 08:44

> [...]

> pdate file) [avg, er det ikke anti virus? er det til bundkort??] nå men
> hvordan får jeg den ind i biosen, uden at ødelække noget??

På denne side kan du finde en guide der forklarer hvordan man flasher BIOS
på ECS' boards.
http://www.ecs.com.tw/download/bios_m.htm
Læs dem grundigt inden du går i gang.

--