MOMO-rat
Fra : Andrew

Dato : 17-08-02 20:56

Hej

Jeg har købt det hersens MOMO rat fra Logitech til 1200 kroner og det er
ufatteligt lækkert men der er nogle småting som ikke er helt iorden med det:

jeg KAN altså ikke forstå at rattet når man drejer det HELT til venstre og
slipper det,
centrerer en smule til venstre, men når man drejer det helt til højre
centrerer det LIGE i midten. Rattet er osse hurtigere om at komme fra
yderpositionen og ind til midten når man har drejet det til højre.

Indstiller man rattet til kun med meget lav kraft at vende tilbage til
midten så vender det ganske fint tilbage når man har haft det drejet til
højre, men til venstre sker der intet.

Det er som om at motoren der trækker rattet fra venstre mod højre ikke er
ligeså hård som den modsatte

DESUDEN: Når man slipper gaspedalen stopper den ikke HELT oppe, men et par
millimeter nede sådan at der er en LILLE smule tændt for gasen. Hiver man op
i pedalen kommer den op. Men næste gang man træder den ned så istedet for at
komme HELT op, ligesom bremsen, så stopper den de der millimeter nedtrådte.
Desuden siger fjedren "SPLOING" når man træder på den.

Synes i at jeg skal tage til SHG med hele pakken og lade dem se på det???
Det er vel ikke meningen at pedalen skal gøre dette?!
I GPL f.eks. LIGE når man kommer ind på griden så kører bilen med det samme
ligeså stille fordi pedalen ikke er helt oppe.

Jeg synes der er nogle småting som jeg er lidt utryg ved...

Ifølge SHG's egen hjemmeside så har jeg KRAV på at få et nyt rat hvis der
var fejl eller mangler på det første jeg fik. Så de får det i nakken igen;
hvad sir' i? er jeg bare sart??? Der skal da ikke være disse fejl ved et rat
til 1200 kroner?!

Mvh Anders

--
"Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."

Fra : Kim Hansen

Dato : 18-08-02 06:32

> [...]
>hvad sir' i? er jeg bare sart??? Der skal da ikke være disse fejl ved et rat

Jeg ville kontakte dem, 1200.- er da en sjat, og det lyder som om der
er fejl ved rattet.
Selv om man kunne leve med det, er det nu aligevel træls at vide, at
man har givet mange penge noget der ikke er iorden.
Så må du jo se om de lever op til deres garanti.

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind