Force Feedback Joysticks
Fra : Claus

Dato : 17-08-02 15:17

Havde engang et MS Force Feedback (den originale med irriterende blæser) som
jeg var OK tilfreds med.

Vil nu ud og købe et nyt. Har prøvet Logitech Force 3D, men det er
simpelthen for slapt, der er efter min mening ikke kraft nok i forcen, og
desuden virker det upræcist. Og så kommer der klagelyde fra basen når
motoren arbejder (det 'skærer tænder').

Så er spørgsmålet om jeg skal gå efter Logitech Strike Force 3D eller MS
Force Feedback 2 ??? Nogen af jer der vil dele erfaringer, eller evt. har
prøvet dem begge, eller noget helt 3. ???

Claus