Spec Fonte og Symboler
Fra : Ryan Jeppesen

Dato : 17-02-01 22:05

Hejsa i NGen

Denne NG ser lidt død ud, men jeg sprøger nu alligevel.

Hvordan og hvorledes er man stillet med ikke standarde fonte, jeg ved
at det ikke kan tegne det, men hvad nu hvis man laver det med teksten
til f.eks en knap????, kan det så lade sig gøre at nogen andre fonte?

mvh Ryan

Fra : Ryan Jeppesen

Dato : 17-02-01 22:07

On Sat, 17 Feb 2001 21:05:06 GMT, paradise@worldonline.dk (Ryan
Jeppesen) wrote:

> [...]
>at det ikke kan tegne det, men hvad nu hvis man laver det med teksten
>til f.eks en knap????, kan det så lade sig gøre at nogen andre fonte?

Bare lige for at være sikker, jeg mener med dette "til f.eks en knap"
at det selvfølgelig bliver lavet til et symbol

Fra : MTPO

Dato : 18-02-01 17:56

Hej
Du kan bruge alle de fonte du har lyst til, du får præcis de samme problemer
som med i almindelig html (jeg ved ikke om CSS påvirker flash). Men hvis det
er kun en knap og man ikke skal kunne kopiere selve teksten så kan du altid
lave det om til et stykke grafik. Teksten skal være markeret med arrow og du
trykker Ctrl + B.

--
Hilsner
MTPO

Fra : Ryan Jeppesen

Dato : 20-02-01 08:19

On Sun, 18 Feb 2001 17:56:26 +0100, "MTPO" <tomaszek@computer.dk>
wrote:

> [...]
>lave det om til et stykke grafik. Teksten skal være markeret med arrow og du

Takker, det har jeg fundet ud af :)