Valg mellem Samsung 15" 151S eller Phillip~
Fra : TDN

Dato : 17-08-02 13:35

Hej !

Er der nogen der har erfaringer med ovennævnte 2 TFT skærme. De er på tilbud
(timetilbud) i Computercity i næste uge til kr. 3.499.

Kan de bruges til spil (mit behov er vel 90% kontor og 10 % spil) ?
Samsungen har en <30ms hvilket vel skulle kunne bruges. hvilken KHz kører
den ved 1.024x768 maks. ? De øvrige data ser ok ud men er billedet ok ?

Philipsen kan jeg slet ikke finde noget på deres hjemmeside om (modelen er
der ikke).
Hvad er maks opløsning ved hvilken KHz og hvad er responcetime i ms osv. og
ikke midst hvordan er billedet ?

Til denne er pris er der vel ikke mange alternativer ?

Hælder mest til Samsungen med hvad mener i ?

(jeg har også spurgt i dk.edb.harware.skaerm, men gruppen virker lidt død)

På forhånd tak

Mvh
Thomas

Fra : Kim Thomsen

Dato : 17-08-02 14:26

Er 15" ikke lige i unerkanten til 3500,- ??? Hvad med en 17" istedet:

Samsung Syncmaster 757DFX 17" / 1600 x 1200 / 0.20dp / 3 Years 2.123
kr.

(er klippet fra edbpriser.dk)

Mvh Kim

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 17-08-02 14:27

TFT

Fra : Kim Thomsen

Dato : 17-08-02 14:31

"Christian Skau Pedersen" <christiansp@hotmail.com> wrote in message

> TFT

UPS, det overså jeg lige. Jeg kunne heller ikke forstå de var så pi... dyre.

Mvh Kim

Fra : Stone

Dato : 18-08-02 12:18

On Sat, 17 Aug 2002 14:35:22 +0200, "TDN"
<REMOVETHISthomas.d.nielsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

Har ikke erfaringer med de to skærme, men jeg vil personligt klart
vælge Samsung, thi jeg har gode erfaringer med skærme fra dette mærke.

Endvidere tyder det på at det er en udgået model den fra Phillips
siden du ikke kan finde den på deres hjemmeside.

Stone