God tur til stranden
Fra : Bjarne Larsen

Dato : 17-08-02 09:02

Hej stand numfe

Tak for mailen. Husråd æh....spørg i matas...jeg har hørt at aloverasalve
skulle være godt. Men det gør jo ondt at være skoldet, så du har da vel ikke
tænkt at Bahman skal solbade i dag også??? Han må ligge i skyggen i al
fald....stakkel....
Det er dejligt at høre at du råhygger i din ferie. Og jo vi var nede at se
enkelstart igår aftes. Vi mødte Jesper og Birgitte på vej hjem - nu skulle
de derned efter at Jesper lige havde sikkert sig at cykelløbet var
ovre...smil nu kom det sjove nemlig....det synes vi jo lige vi havde
deltaget i, men sådan er det jo så forskelligt.
Ang. vurderinger...så kom de slet ikke på tale, men der en meget nærmere
beretning om alt det. Vi er på vej til Odense fordi Jes efter fødselsdagen
har den del penge som klør helt gevaldigt...og jeg tror ikke aloverasalve
hjælper der....der er dømt legetøjbutikker!!!! Så må vi se hvad vi orker
bagefter. Jonas er temlig galhovedet som følge af at have været lidt længe
oppe i går aftes....

Hyg, og das rigtig meget og hils Bahman og din mor
Knus Estell

Fra : Lars R Nielsen

Dato : 17-08-02 09:18

Hej

Kan ikke dy mig

Nyhedsgruppe: dk.snak

Du har vist trykket på den forkerte modtager.
Prøv at se om du kan slette det fra serveren, det skulle vist virke, men har
aldrig prøvet det selv. Der er et punkt i Outlook Express under "Message" /
"Cancel Message". Som sagt, ved ikke om det virker.

PS:
Lad nu ikke knægten bruge for mange penge i Odense, medmindre det er til
en CAD-licens forståes.

Lars