Brænd en bios chip
Fra : Susanne Petersen

Dato : 16-08-02 01:32

Kan jeg købe en dims der kan brænde en bioschip til bundkort ?
Fejlflashing

Fra : complex@pc.dk

Dato : 16-08-02 04:24

Ja nemt men den koster mere end et nyt bundkort!!!
Med venlig hilsen, Lars
www.complex-data.dk www.pc-doktoren.dk
Tlf: 48188551 Fax: 48188551 Hotline:40188551 alle dage 7oo-22oo
kompetence koster penge - inkompetence koster MANGE penge.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 16-08-02 10:18

"Susanne Petersen" <petersen_susanne@mail.tele.dk> crashed Echelon writing

> Kan jeg købe en dims der kan brænde en bioschip til bundkort ?
> Fejlflashing

Triweb kan flashe biosen for dig. Tror prisen var 75,- eller 150,-

--
Bjarke Andersen

Fra : Villy Jensen

Dato : 16-08-02 14:42

> Triweb kan flashe biosen for dig. Tror prisen var 75,- eller 150,-
>
> --
> Bjarke Andersen

Hvordan ser din BIOS-chip ud?
Kvadratisk?
Ben på 2 sider?
Ben på 4 sider
Hvor mange ben?

Niels Emil P. Larsen (Hvidovre) kan også brænde

(Og jeg kan brænde DIL-bios som hotswap)

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy
(Postnummer 2830)

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 18-08-02 01:22

"Susanne Petersen" <petersen_susanne@mail.tele.dk> wrote in message
> Kan jeg købe en dims der kan brænde en bioschip til bundkort ?
> Fejlflashing
prøv at kontakt ne@it.dk han gør det for en lille sum penge :)
MVH
Morten

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 16-08-02 01:49

In news:3d5c47ec$0$33562$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, Susanne
Petersen said:
> Kan jeg købe en dims der kan brænde en bioschip til bundkort ?
> Fejlflashing

Spørg dér.

-Sune

Fra : Fattigrøv