Smalt keyboard - meget smalt
Fra : Christian Liljedahl

Dato : 15-08-02 19:38

Til indbygning i en lille kasse søger jeg et keyboard, der er så smalt som
muligt.
Gerne uden numerisk tastatur.

Maks bredde: 40 cm - Men gerne mindre.

Kan nogen henvise til konkrete mærker, som opfylder dette?

Med venlig hilsen
Christian Liljedahl

Fra : Niels Sandholt Busch

Dato : 16-08-02 00:39

Christian Liljedahl wrote:

> Til indbygning i en lille kasse søger jeg et keyboard, der er så smalt som
> muligt.
> Gerne uden numerisk tastatur.

www.pfuca.com/products/hhkb/hhkbindex.html

Man kan godt koebe dem i Danmark, kan bare ikke huske hvor.

\Niels

Fra : SonofonoS

Dato : 15-08-02 20:33

> [...]
> Gerne uden numerisk tastatur.
>
> Maks bredde: 40 cm - Men gerne mindre.
>
> Kan nogen henvise til konkrete mærker, som opfylder dette?

Jeg kan huske at jeg engagn så en i bussen der havde koblet et til en
PalmPC. Da han skulle af, foldede han det sammen og puttede det i
inderlommen. Aner ikke hvad det var for et, men måske nogle andre kan hjælpe
med det?

SonofonoS

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 15-08-02 22:01

SonofonoS skrev:

> [...]
> PalmPC. Da han skulle af, foldede han det sammen og puttede det i
> inderlommen. Aner ikke hvad det var for et, men måske nogle andre kan

Sådan ét har jeg også. Mit er fra Targus. Jeg kender dog kun modeller
til Palm, Handspring og Pocket PC, ikke til stationære computere.

--
Mvh. Peter
"Don't try to be like Jackie. There is only one Jackie ... Study

Fra : A.k.

Dato : 15-08-02 20:50

her er der nogle.
http://www.comelectronics.dk/

Fra : Christian Liljedahl

Dato : 15-08-02 22:13

"A.k." <abk@esenet.dk> wrote in message
> her er der nogle.
> http://www.comelectronics.dk/

Det ser helt perfekt ud. Nogen ide om deres priser?
(Jeg ringer til dem i morgen under alle omstændigheder, nok.)

Med venlig hilsen og mange tak
Christian Liljedahl

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-08-02 07:30