InventorBogen
Fra : Lars Jensen

Dato : 15-08-02 15:43

Hej

Så er der en dansk bog til Inventor.

InventorBogen er skrevet til både nye brugere, som skal i gang med at bruge
Inventor, samt til øvede og rutinerede brugere. InventorBogen gennemgår
brugen af Inventor ved systematisk gennemgang af funktionerne, sammensat med
anvendelsesområder, og nyttig viden omkring den daglige brug. Til de enkelte
funktioner er tilknyttet opgaver.

Du kan se de første 50 sider som en PDF fil på
www.inventordk.dk/inventorbogen hvis du skulle ønske at bestille bogen, kan
dette også gøres fra denne side.

www.inventordk.dk/forum kan du desuden få opgavehjælp til opgaverne i
InventorBogen.

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du har spørgsmål omkring
InventorBogen.

Med venlig hilsen

InventorDK.dk
Lars Jensen
email: mailto:lars.jensen@inventordk.dk
Hjemmeside: www.inventordk.dk

PS: Håber denne reklame er ok på dk.edb.cad, der er flere som tidligere har
spurgt efter en dansk bog til Inventor.

Fra : kjaer

Dato : 15-08-02 23:37

"Lars Jensen" <lars.jensen@inventordk.dk> skrev i en meddelelse news:3d5bbe54$0$410$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
> Hjemmeside: www.inventordk.dk
>
> PS: Håber denne reklame er ok på dk.edb.cad, der er flere som tidligere har

Der findes altså også en skrevet af Frede Uhrskov
www.uhrskov.com

Fra : Leif

Dato : 16-08-02 13:54

Som vist nok er en tilnærmet oversættelse af Inventor tutorialen.........

Fra : Anders

Dato : 17-08-02 09:39

> Der findes altså også en skrevet af Frede Uhrskov
> www.uhrskov.com

Jeg har fra pålidelig kilde (der har set bogen) hørt at forfatteren tilsyneladende ikke kender
til top-down konstruktion, og dermed brug af assembly modellering, som Inventor helt klart
lægger op til.

Så med andre ord vil bogens læsere få en uheldig indgangsvinkel

And

Fra : Lars Jensen

Dato : 21-08-02 20:32

Hej

Bare lige for at aflive eventuelle misforståelser, så er InventorBogen's
forfatter (Undertegnede) Autodesk Authoriseret Inventor Instruktør og kender
alt til top-down konstruktion med mere.

Med venlig hilsen

InventorDK.dk
Lars Jensen

Fra : Leif

Dato : 21-08-02 20:56

Mon ikke Anders hentyder til Frede's bog?

Lidt OT: Hvor er det egentlig, du arbejder nu? NTI, IT Forum
eller...........

Mvh, Leif

Fra : Lars Jensen

Dato : 21-08-02 21:12

Hej Leif

Jeg arbejder for NTI CADcenter. Jeg har arbejdet for cadconcept de seneste 3
år indtil NTI CADcenter overtog cadconcept.

mvh
Lars

Fra : Leif

Dato : 16-08-02 14:02

Da f. x. jeg ikke gider at læse 50 sider på skærmen, kunne du jo gøre det
muligt at printe disse demo-sider.........

Fra : Leif

Dato : 21-08-02 20:48

Her kan den også ses:
http://www.cadbutik.dk/product.asp?product=84