installation af netop 7.0
Fra : Kasper

Dato : 14-08-02 15:33

Hej ng.
Jeg har lige installeret netop 7.0 på min mandrake 8.2, men hvor har den
dog installeret programmet?
Jeg dl den som rpm, og den installerede den faktisk rigtigt nemt, men jeg
kan ikke finde selve exe filen eller hvad man nu kalder det i linux
verdenen.

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 14-08-02 19:21

Kasper wrote:

> Jeg har lige installeret netop 7.0 på min mandrake 8.2, men hvor har den
> dog installeret programmet?

rpm -ql netop

(eller hvad pakken nu hedder)

/Rasmus

Chewbacca is actually not a bad SysAdmin icon. He's large, tends
towards inarticulate grunts, doesn't shave, get's stuck with a lot of
the technical work, and gets blamed and yelled at when it doesn't work.
-- Mike Sphar

Fra : Kasper

Dato : 15-08-02 07:08

On Wed, 14 Aug 2002 20:20:44 +0200, Rasmus Bøg Hansen wrote:

> rpm -ql netop
Jeg har fået pakken installeret, men jeg kan ikke køre programmet - hvor
ligger det (hvilken mappe)

Fra : Martin Schultz

Dato : 15-08-02 12:58

Kasper wrote:

> Jeg har fået pakken installeret, men jeg kan ikke køre programmet - hvor
> ligger det (hvilken mappe)
Det fortæller, den kommando der er skrevet oven over, dig

--
Besøg http://adsltips.cjb.net for guider til ADSL
og opsætning af CISCO router.